10/14/2012

sunnuntai

IMG_5885

Tänään mä oon juonut kuumaa kaakaota ja selaillut uutta Costumea, tehnyt aivan ihania uusia blogilöydöksiä, käynyt pitkällä iltalenkillä autioilla kaduilla ja miettinyt tän blogin ulkoasua vähän uuteen uskoon.

Mulla ois kamala inspis tehdä tänne jotain uudistuksia! Tänään mä oon tapellut jo ihan riittämiin html-koodin kanssa, mut kaikki ajallaan. Tää blogi menee luultavasti piiloon sit muokkauksen ajaks, älkää siis hämmästykö ;-) Sikäli mikäli mä joskus suurinpiirtein lähitulevaisuudessa edes pääsen sinne lopulliseen muokkaamiseen saakka...

Nyt mun sunnuntai-ilta jatkuu leffan ja suklaapirtelön parissa, heipsut!

5 comments:

  1. ooh et haluis jakaa uusii blogi-ihanuuksia jossain postauksessa?:) kaipaan luettavaa!

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous14/10/12

    niinpää jaappas meillekkin niitä ihanuuksia!!:-)

    ReplyDelete
  3. ooh mä niin tykkään näistä sun postauksista aina vaik ne ois kuinka yksinkertasia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No voi vitsit, tämmöset kommentit jos mitkä pitää motivaation korkeella ja piristää päivää! :-) Kiitos <3

      Delete