10/11/2012

MY DAY IN PICTURES

Mä sain eilen illalla idean kuvata tän päivän tapahtumat enemmän tai vähemmän perusteellisesti postauksen muotoon. Musta tällasii ois kiva väsäillä useemminkin, vaikkei mun normaaliin päivään kylläkään sisälly mitään järin mielenkiintosta :-D

IMG_5763-horz

Huomenta! Mulla alkoi koulu vasta yhdeltätoista, joten sain herätä ilman mitään kiirettä - ihanaa. Mä tykkään kuitenkin nousta tarpeeks aikasin, et kaikki aamuhommat hoituu rauhassa tsillaillen!

IMG_5771-horz

Oikeestaan heti ekana herättyäni mä kävin piipahtamassa ulkona ällökoleessa säässä koiran kanssa hrrr.

Untitled 2

Sit aamupalaa ja Hesari! Tää on aika perussetti noin arkisin, mun mielestä aamu ei lähde käyntiin ilman puuroa, hahah. Tai mansikkavadelmapirtelöä!

IMG_5807

Nimenomaan meikkaaminen kaikessa rauhassa takaa sen, et aamu onnistuu. Mä pystyn meikkaamaan viidessäkin minuutissa, mut tänään meni varmaan puol tuntia. Just jees!

IMG_5801

Sit keräilin koulujutut kasaan ja oottelin, et Pieti tulee hakee mua.

IMG_5816-horz

Napattiin ennen lähtöä pari asukuvaa... Naaman ja järkyttävän juurikasvun voi ignoorata ihan suoraan :-D onneks pääsen reilun viikon päästä taas kampaajalle!

IMAG1103

Tässä suunnilleen ainut kuva mitä nappasin puhelimella koulussa :-D

IMG_5821-horz

Koulun jälkeen kävin sadetta uhmaten heittämässä pienen metsälenkin Millan kaa ja kastelemassa kameran hupsss...

IMG_5828

Välipalaa!

IMG_5872-horz

Sit mä vaan kuuntelin musiikkia, jammailin itekseni ja muokkailin näitä kuvia. Otin ton teoriakirjan kans esille et voisin mukamas lukea, mut en ees avannut sitä :-D

Tultiin Pietin luo tässä illansuussa. Mä jätin kameran kotiin, mut ei sille ois kauheesti ollut ees tarvetta :-D Ollaan vaan kateltu telsua, tehty koulujuttuja ja syöty mäkkiruokaa ugh. Nyt ilta jatkuu rentoillessa ja kohta treffaamaan nukkumattia.

Tämmönen mullistavan erilainen päivä mulla tänään!

20 comments:

  1. Anonymous11/10/12

    hei olis kysymys siitä sun kaukolaukasimesta, nii pystytkö sillä tarkentaan kameran suhun ittees jos otat vaikka kokokuvia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pystyy joo, sehän on niinku painaisin kameran laukaisinta mut vaan kauempaa :)

      Delete
  2. tällaset postaukset on just kivoja! tee vaa useemmin jos kerta innostusta löytyy :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kuulla! :-) niin mä ehkäpä voisinkin, vaikka jos tapahtuis jotain vähän tavallisuudesta poikkeavaa :-D

      Delete
  3. olipa kiva postaus!! :) tee joskus uudelleen tämmönen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! jos näistä kerran tykätään niin miksei :p

      Delete
  4. tälläsiä postauksia voit tehä vaikka joka viikko, hirmu kivoja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiva et tykkäilette! :-) en mä ehkä ihan joka viikko, tulis aika ykstoikkosta matskuu XD mut toisinaan!

      Delete
  5. päivä kuvina postaukset on tosi kivoja ! :)

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, mäkin tykkään lukee niitä! :-D

      Delete
  6. Anonymous11/10/12

    Tälläset postaukset on ihan lemppareita :)
    Mitä sait psykan alustavista muuten :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jepsistää :) E:n ja M:n rajalla lähti!

      Delete
  7. Tosi kiva postaus!:-)

    ReplyDelete
  8. ihana postaus :--)) lisää tämmösiä !

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitti :) ehkä, ehkä ;-)

      Delete
  9. löysin sun blogin vasta äskettäin ja tykkään kovasti :-) kirjotat tosi selvästi ja nää kuvat on hienoja!

    http://eeltsunblogi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mahtavaaaaaa et tykkäät! :-) kiitos!

      Delete