10/23/2012

MONDAY

IMG_5981
IMG_5966
IMG_6008
IMG_6019
IMG_6022
IMG_5949

Mun piti tehdä tästä päivästä taas sellanen päivä kuvina -postaus, mut jossain vaiheessa alkoi tuntua, et siitä tulis turhan samantyylinen kuin edeletäjänsä tai jotain, joten päädyin tällaseen normaaliin :-D

Mun loman eka aamu alkoi ihanasti - kiireetöntä heräilyä auringonpaisteeseen, mansikkamustikkabanaanipirtelöä, aamulenkki kirpeessä syysaamussa ja salitreeni! Päivällä ajeltiin Pietin kaa kaupunkiin ja käytiin vaahtokarkkikaakaolla ennen kuin mä hipsin kampaajalle. Sieltä suoraan mä menin ajotunnille, josta sain kuulla vasta kampaajantuolissa istuessani :-D Sen jälkeen mun iltaan on kuulunut lähinnä epätoivoisia yrityksiä saada teoriakoeharjotuksia netissä virheettömästi läpi...

Nyt heipsut ja unta kuuppaan, mä palailen varmaan viimestään torstaina synttärikuvien kanssa! ;-)

10 comments:

  1. Anonymous23/10/12

    ihana postaus, taas kerran! tykkään tosi paljon sun kuvista ja sun tyylistä :)ja rakastan sun hiuksia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vautsivau, johan tuli kehuja :-D kiitos hurrrrrjasti <3

      Delete
  2. ei samantyylinen postaus ois haitannut ollenkaan, mutta kiva tämäkin! :) kauniita kuvia jälleen kerran!

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha emmätiiä, jotenkin siitänei vaan tullu sellanen ku oisin halunnu :-D kiitos! ::)

      Delete
  3. tosi ihania kuvia taas jälleen! :)

    ReplyDelete
  4. oot superkaunis : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. No en kyllä oo samaa mieltä, mut kiitos :-)

      Delete
  5. ihania kuvia :)


    http://nniiina.blogspot.fi/

    ReplyDelete