9/21/2012

perjantaifiiliksii

Huh. Sinne meni. Nyt on mun ruotsit ainakin tältä erää taputeltu! Yllätin itteni viettämällä siellä salissa lähes sen täydet kuusi tuntia - siis kielen kokeessa, mitkä mä yleensä oon tehnyt suhteellisen nopsaan. Onhan ylppärit ihan eri juttu, mut tää sai kyllä jännittämään, millanen kiire sit reaalien kanssa tulee... Vielä on pakko kysyä, (ei, tästä blogista ei ole tulossa hyvää vauhtia jotain virallista b-ruotsin kirjottaneiden keskustelupalstaa :--D) että miten teillä muilla meni tänään?

Tänään oli ihanaa mennä tanssitunnille ja nollata ajatukset totaalisesti. Mulla on ihan uudenlainen motivaatio päällä, mä haluun oppia ja tulla paremmaks! Toivottavasti tää fiilis säilyy pidempäänkin :-D Nyt mä jatkan perjantai-iltaa edelleen ajatusten nollaamisen parissa, huomenna saa luvan sit alkaa viimerutistus keskiviikkona odottelevaa psykaa varten käääk.

10 comments:

  1. Anonymous22/9/12

    mistä noi starbucksit? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helsinki-vantaan kentältä elokuulta ku oltiin lähössä kreetalle :)

      Delete
  2. aaaaaaa sun nutturat on aina kovin täydellisiä♥ ja hei tsemppiä vielä psykan kirjotuksiin, mä niiiin tunnen sun tuskasi ku ite kirjotin viime viikolla terveystiedon ja stressasin sitä etukäteen ihan kamalasti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on mun kaverin tekemä :-) kiiitos paljon! Muakin stressaa ja pelottaa, mut kyllä se tästä, ois vaan jo ohi :D

      Delete
  3. voivitsi ihana toi nuttura ja letti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeppss, osaisimpa tehä itekin ton lettiosion! :)

      Delete
  4. rakastuin sun blogiin heti ensi silmäyksellä!
    http://becauseofyou-milja.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. eikai sentään :-D ihana kuulla ♥

      Delete
  5. mitä sul on tossa ala vasen kuvassa päällä? mustat farkut ja minkälain valkone paita? :) ihana blogi sul! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mustat zaran farkut ja sit tää paita valkosena

      kiitos! :)

      Delete