9/27/2012

IT'S OVERRR

IMG_5641
IMG_5671
IMG_5683
IMG_5691
Photobucket

1 Edellisessäkin postauksessa vilahtanut lettinuttura! Miia sais toimia useemminkin mun kampaajana, omin käsin mun on turha ees yrittää väsätä ranskalaista väärin päin :-D 2&3 Tän päivän koulukuvausasu ja hiukset, jotka ei onneks näyttäneet tolta vielä aamulla :-D Saas nähdä, repäsenkö viimeisen vuoden kunniaks ja onnistun koulukuvassa... 4 Tosi oleellinen kuva :-D Kynäpurkiksi päätynyt Starbucksmuki Kreetalta siis! 5 Olin reipas ja mun huone koki vähän ehostusta äsken!

Eilen aamulla mua pelotti, kehtuutti ja inhotti. Kun mä sain ne psykan kysymykset nenäni eteen, tuntu, etten osaa mitään. Täyttä hepreaa. Sit mä löysin yhden kysymyksen, johon osasin vastata aika sujuvasti ja pikkuhiljaa jännitys katos ja essee toisensa jälkeen valmistui. Kuudennen lopetuskappaleen jälkeen mulla oli niin voittajafiilis, että huhhuh!

Sattumoisin tälle syksylle sattu ylläripylläri suhteellisen hankalat psykan kysymykset ja ruotsin koe oli kuulemma vaikein koko 2000 -luvulla. Oisko vaikka mun ja parin muunkin tuuria :-D No, mä oon jokatapauksessa äärimmäisen helpottunut et tän syksyn pahimmat stressit on nyt OHI ja voin vähän höllätä viimein! Hah, jopa tänään alkanut koeviikko tuntuu jotenkin niin lällyltä ylppärirumbaan verrattuna...

22 comments:

  1. mikä toi musta juttu seinällä on? :D mietin vaa et onks se tv vai joku muu? :D
    mut ihana blogi sulla! :)

    oneme-ama.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mikä musta juttu? :-D jos tota kirjotuspöydän yllä olevaa tummaa meinaat nii se on tapettia, mun huoneen seinät on tapetoitu puoleen väliin asti tummanruskeella :) kiitos!

      Delete
  2. Anonymous27/9/12

    Mulla oli tänää eka koeviikko koko lukiossa ja tänää psykan koe. Oli kaks esseet ja eka oli itsetunnosta, nyt vaan toivontoivon et meni hyvin. :)) Tsemppiä vielä sullekki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mullakin oli tänään psykan koe, ja oli muuten ykköselläkin ekan koeviikon eka koe sillon joskus aikoinaan! :-D tsemppiä sinnekin päin!

      Delete
  3. Anonymous27/9/12

    minkä merkkiset+malliset noi sun farkut on? tosi kivan näköset vaik nyt normifarkkujen näköset onki !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaran basic farkut, parhaat ikinä ♥ nää on tosi hyvää laatua, stretchiä mut ei veny pilalle ja tykkään kans vetskareista lahkeensuissa :) zaran farkut on myös tarpeeks kapeita kun mulla tuppaa yleensä muuten hyvin istuvat olemaan liian isot lahkeista :-D

      Delete
  4. aivan ihanat farkut! mistä noi löytää? :) dädädädää

    ReplyDelete
    Replies
    1. zarasta löytää :---)

      Delete
  5. se psykan koe tuntu kyllä iha liia helpolta verrattuna yo-kokeisii : D oli vaa sillee eihä tässä tarvii mitää ees ajatella ku oli suorat kysymykset siinä eessä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no älä! :-D oli aika iisibiisii. just se nimenomaan ku ne kysymykset on niin ymmärrettäviä eikä aikaa tarvii käyttää esim. siihen, et lukee ne 20 kertaa ennenku tajuu pointin XD

      Delete
  6. mulla ainaki kävin koeviikon kans nii(ku seki oli just ylppäreitten jälkee), että en voinu ottaa mitää niitä kokeita tosissani, koska ne ei oo yhtää nii iso juttu :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha mulla on niin sama! oon tipahtanu esimerkiks fysiikasta totaalisesti kärryiltä ylppäreitten vietyä kaikki resurssit ja huomenna ois koe, mut en oo vieläkään alottanu lukee saati tajuu mitään :-D en jaksa

      Delete
  7. en ois uskonut et tuo ruotsi ois 2000-luvun vaikein, sillä itelle se oli yllättävän helppo :o psyka sen sijaan... saa nähdä mitä tulee ja onnea myös sinne päähän, että saisit ne tulokset, mitä oot tavotellutkin ! (-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, se riippuu kyl taidoistakin varmasti aika paljon ;-) mun mielestä se oli aika vaikee :-D joo no mitä mä nyt tänään juttelin psykanmaikan kanssa niin eiköhän tuo koe ainakin läpi mene! nyt vaan jännätään lopullisia tuloksia, onnee sinnekin :-)

      Delete
  8. miten saa tehtyä tollasen *pyöreen* bannerin :)? voisitko vastata mun blogiin, kun en kumminkaan täältä muista tulla katsomaan ! http://annikalibesindreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. en pääse tolla osotteella sun blogiin :-D mutjoo ei se oo hankalaa, tekee vaan vaikka photofiltrellä ympyräkuvion valkoselle pohjalle ja lisää sit tohon banneriks.

      Delete
  9. Anonymous27/9/12

    Pelaaksä säbää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En muutenku aina kerran viikossa salivuorolla koululla käyn pelailee :) siksi tuo maila :-D

      Delete
  10. Anonymous28/9/12

    Oiih, tuo nuttura on niin kivan näkönen hiuksissa, ja tosi rentokin :-) Mun lempparikampaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep se on kuuuuul :)

      Delete
  11. vitsit tää blogi on ihana ja samoin sun nuttura!! :o ♥

    ReplyDelete