9/16/2012

16/9

IMG_5626
IMG_5446
IMG_5627
IMG_7377

Eka kuva kertoo varmaan aika selkeesti, missä merkeissä tääkin viikonloppu noin pääosin vierähti. Lauantaina mä vietin jopa pari tuntia kirjaston lukusalissa, kun mun piti saada aika kulumaan kaupungilla Pietiä ootellessa. Siellä sai kyllä ihan eri draivin päälle, toisinku kotona, missä mä eksyn aina välissä tekemään jotain rutkasti mielenkiintosempaa... Huh, oispa tää jo OHI. Onneks oon nyt käynyt kaikki psykan kurssit suurinpiirtein läpi ja tuntuu jo olevan jotain mielikuvaa asioista!

Mä alotin perjantaina taas käymään tanssitunneilla. Siisti tunne kun taas tekee jotain! Lisäks mä alotin jotain, mitä myös shoppailulakoksi kutsutaan. Ehkä se tekee ihan hyvää, ainakin lompakolle ja tuleville suunnitelmille. Ja ehkä tääkin oli syy siihen miks mä vetäydyin kirjaston hiljaisuuteen kaupoissa kuolaamisen sijaan...

19 comments:

  1. kivoja kuvia taas! toi eka kuva varsinkin :-)

    ReplyDelete
  2. tsemppii kirjotuksii ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kiitos! sitä tarvitaan....:D

      Delete
  3. tosi kivoja kuvia! :-) tykästyin sun blogiin täysin, niin huippuja kuvia. jään ehdottomasti seuraamaan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vautsi, mahtava juttu! Kiitti paljon :-)

      Delete
  4. tosi kiva blogi, jään lukijaks :)

    ReplyDelete
  5. vähä kivoi kuvii ja oot nii nätti :))

    oneme-ama.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tosi nättejä kuvia, ihana tunnelma kaikissa :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    ReplyDelete
  7. Ihana blogi<3



    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. miten löysin tän blogin vast nyt! tosi kiva! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih :-D kiitos, kiva kuulla! :)

      Delete
  9. Anonymous22/9/12

    saako ihan kysyä sun opiskelu stradegiaa? :))) Esim. psykassa just.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saa toki :-D niin mikä opiskelustrategia... mä tein lukusuunnitelman kummankin aineen varalle, mut ruotsi ainakaan ei noudattanu sitä yhtään :-D psyka sentään ehkä jotenkin. mä jaoin aina yhelle viikolle yhen kurssin, luin sen läpi ja kirjotin siitä omia muistiinpanoja (lukuunottamatta neloskurssia, joka on meneillään koulussa tällä hetkellä). vitosta meille syksyllä kirjottaville ei keretty pitää ollenkaan eli se piti käydä kokonaan itsenäisesti. sit oon vaan pläränny eri kertauskirjoja ja lukenu netistä vanhoja kokeita ja jotain tärppejä. nyt mulla pyörii vaan valtava määrä asioita päässä ja en tiiä saanko niitä mihinkään järjestykseen keskiviikkoon mennessä :-D saas nähä...

      Delete
    2. ainii ja vaihoin mä facen ja puhelimen kielen ruotsiks :-D

      Delete