8/13/2012

home sweet home

IMG_4598
IMG_4625
IMG_4581

Heipsut! Elossa ollaan, ainakin noin suurinpiirtein. Viime yön lennolla satunnaisia torkahteluja ja tän aamun parin tunnin taivaallisia omasänkyunia lukuunottamatta oon viimeeks nukkunut kunnolla hotellissa jossain kaukana Välimeren rannalla.

Kreeta oli sanalla sanoen ihana. Kaikki oli ihanaa. Mulla on ikävä aurinkoa, hyvää ruokaa, polttavan kuumaa hiekkaa, pölyisiä katuja ja meriveden tuoksua. Oli pienoinen muutos vaihtaa lempeästä kolmenkympin yölämpötilasta Suomen koleaan aamuyöhön. Mut kaikesta huolimatta on varsin jees olla taas kotona!

Mä en osaa vieläkään tiedostaa sitä, et huomenna alkaa koulu. En siis millään tavalla. Normaalisti mä oon tähän loman viimeseen iltaan mennessä laittanut kaiken valmiiks aamua varten. Nyt mulla ei oo edes kirjoja hankittuna ja kaikki tavarat penaalista lähtien on ties missä jemmassa. Ööh. Vielä vähemmän mä osaan tiedostaa sitä tosiasiaa, et huomenna alkaa mun abivuosi. Final year. Hullua. Ja kuukauden päästä mun pitäis olla valmis ylppäreihin. Miitäää

Päässä lyö tyhjää ja mua väsyttää... Tän postauksen pointti oli siis kertoa, että perillä ollaan ja kuvapläjäys Kreetalta tulee ulos tuota pikaa ;-)

6 comments:

  1. herrajumala oot ruskee! nice, oon kateelline sulle et pääsit ulkomaille! ja mullakaa ei oo toi huomine koulun alkamine viel iskeny tajuntaa mut ehk huomen aamulla sitte hahah ;)

    http://emma-susanne.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kuva vääristää aika tavalla kyllä :-D mut kyl tuolla jonkinverran sai värii pintaan ;) aamulla sitä joo tajus, miten kiire tässä alkaa jo olla ja miten samanlaista tylsää lagaamista koulussa on edelleen... :-D

      Delete
  2. Totta, Kreetalla se ilmapiiri ja lämpötila luo koko ajan sellasen mukavan fiiliksen... oon siellä useamman kertaa käyny, enkä kyllä vaihtais pois niitä lomia!

    P.S. Tsekkaapa mun arvonta :)
    http://guabk.blogspot.fi/2012/08/arvonta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. oot oikeessa! mä kävin nyt ekaa kertaa ja tykkäsin kyllä tosi paljon ja aion mennä vielä uudestaan! tosin ehkä esimerkiks sinne eteläpuolelle, mikä ei mun ymmärtääkseni oo niin turistien valtaama :-D

      Delete
  3. Anonymous14/8/12

    aaa vitsi tykkään sun blogista ihania kuvia ja tekstejä! Tätä on aina niin kiva tulla lukee :) Mut kysyisin vaa et kuvaatko manuaalil ja muokkaaks noit kuvii jotenki..?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla, kiitos paljon! :-) kuvaan joo aina manuaalilla ja muokkaan vähän vaihtelevasti. Tässä esim säädin vaan kontrasteja ja valotuksia, yleensä lisään kans photoscapella jotain filmitehosteita.

      Delete