7/30/2012

on the road

IMG_4027
IMG_4024
IMG_4031
IMG_4038
IMG_4036
IMG_4035

Hälsningar från Helsingfors! Mä istuskelen tässä hotellin sängyllä ja kuuntelen partsin ovesta kantautuvaa kaupungin öistä hälinää. Me ollaan tänne päästyämme keretty käydä syömässä hyvin, tavata mun kummia aivan liian pitkästä aikaa ja piipahtaa kattomassa Matkalla Finnkinossa. Hyvä oli! Nyt mä alan pikkuhiljaa suunnitella unille käymistä, jotta jaksan huomenna jatkaa jo eilen (tai tarkemmin sanottuna toissa päivänä) alkanutta shoppailumaratonia ;-) Kuulemiin siis!

18 comments:

  1. Anonymous30/7/12

    Oiih ihania kuvia ja mistä toi sun paita on peräisin? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitooos! paita on Onlyn :)

      Delete
  2. ihanan tunnelmallisia kuvia! (-:

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/7/12

    oot ihanaihanaihana ja sun blogi on super ihana! :) Kirjotat nii-n hyvin ja mielenkiintoisesti. Noi sun hiukset voisin myös itsellenikin kelpuuttaa..täydellistä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihana kommentti ♥ kiitos ihan hurrrrrrrjasti! :-) hahah mun hiuksissa ei kyllä oo mitään ihmeellistä, pelkkää kuivaa latvaa koko reuhka :-D

      Delete
  4. tosi kivoja kuvia :-)

    ReplyDelete
  5. Sun blogi on hei ihan mahtava! Tosi hienoja kuvia:)

    http://neverletmego-go.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. vau, upeita kuvia, tuli ikävä helsinkiin! viimenen varsinkin oli ihana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Helsinki on ihana, mä haluun vielä muuttaa sinne ;)

      Delete
  7. Nää kuvat on muokattu tosi taitavasti, tykkään tosta film grainista ihan kybällä! Blogis on ihana, ja olisin myös happy jos tsekkaisit minun :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi, kiitti paljon! Mäkin tykkään, se tekee tollasista vähän heilahtaneistakin kuvista ihan siedettäviä ;) käyn tsekkaa!

      Delete
  8. apua miten ihana blogi ja apua miten loistavia kuvia ! : )

    ReplyDelete