7/27/2012

i feel good

IMG_3936
IMG_3938
IMG_3962
IMG_3960
IMG_3980
IMG_3995
IMG_3976

Mä näin eilen ihaniarakkaita kavereita, joiden kanssa tuli ennen vietettyä aikaa suunnilleen päivittäin, mut nykyään nähdään ihan naurettavan harvoin. Eipä se mitään, meillä oli taas aivan mahtava päivä! Syötiin hyvin, naurettiin vanhoille tyhmille jutuille ja muisteltiin niitä aikoja, kun uimahalli oli meidän toinen koti ja pukukoppihuumori huipussaan.

Keskiviikko oli sekin mahtava päivä, just täydellinen kesäpäivä. Mä hengailin laiturilla ja kirjottelin puhelimen luonnoksiin muistiin pitkän listan asioita, joiden takia mulla oli niin huisi life's goood! -fiilis. Mä oon viimeaikoina harmitellut kesänloman häämöttävää loppua ja huonoja kelejä ja sitä, etten oo kerennyt tehdä asioita, mitä oisin halunnut. Ja panikoinut kirjotuksiin lukemisen kanssa. Keskiviikkona mä kuitenkin kerkesin tehdä vaikka mitä, kuten käydä aamulenkillä metsässä, löhötä siellä laiturilla kuumuudessa uuden Cosmon kanssa ja kuunnella laineiden liplatusta, veneillä sekä unohtaa, mikä päivä on ja paljon kello. Sillon mä aattelin, että yksikin tämmönen päivä kesässä riittää vallan mainiosti. Toki useempikin kelpais, mutta oon tyytyväinen et oon saanut viettää nyt ainakin yhden!

Mulla on nyt kivoja suunnitelmia koko loppukesän ajaksi. Tänään illalla me ajellaan Pietin kanssa taas Kouvolan suunnille ja hiimaillaan siellä sunnuntaille asti. Sieltä palattuani mä suuntaan Helsinkiin koluamaan parit kaupat med äiti, hihii... Ens viikolle on sit suunnitteilla vähän mökkeilyä ja sen jälkeen i'm off to Crete ♥

ps. värjäsin eilen mun hiukset JEE
pps. olipa rankkaa kirjottaa näin pitkä teksti HUH

8 comments:

  1. Anonymous27/7/12

    Voi että kuin ihania herkkuja, nyt tuli nälkä! (-;

    Voisitko muuten neuvoa, miten postauksen otsikon saa keskitetyksi? Oon nimittäin sen verran tyhmä, etten sitä omin avuin osaa muokata. :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. no oli kyl aika nannaa hihi :-) otsikon saa keskitetyksi, kun lisää keskityskoodin tohon

      h3.post-title, h4 { text-align:center;
      font: $(post.title.font);
      color: $(post.title.text.color);

      mua vähän arveluttaa tää ulkoasujuttujen neuvominen täällä, kun google on kuitenkin keksitty ja pullollaan varsin hyviä vinkkejä. sieltä löytyy takuulla vähän paremmat selostukset ja vastauksenkin saa heti :-D

      Delete
  2. Tosi kivoja kuvia ja varsinkin toi eka (:

    ReplyDelete
  3. Like your pictures :)
    Cute blog :)

    ReplyDelete
  4. Tosi hienoja kuvia:) Oon samaa mieltä et varsinki toi eka :D

    http://neverletmego-go.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! :-) heheh :-D

      Delete