6/08/2012

IMAG0571-tile

Rentoo! Sitä tää viikko on ollut, vaikka aamuherätykset pistääkin vähän väsyttämään. Mun hoitolapset on sen verran omatoimisia, ettei mun oikeestaan tarvii ku vähän kattoo niiden perään, viedä jätskille ja huolehtia, et on ruokaa pöydässä. Eilen kävin päivän päätteeks hoitamassa vikat teoriat alta pois! Huojennus. Varasin myös ekat ajotunnit muutaman viikon päähän... Apuaa. No, siitä se lähtee!

Mun koko viikon kestänyt flunssa ei oo ottanut poistuakseen, pikemminkin päinvastoin. Onneks tää työympäristö sallii sen, et voin rauhassa tehdä nuhayskäkuolemaa tässä sohvalla, haha. Nappia naamaan ja teevesi kiehumaan siis... Mutjoo, mun ura babytsitterinä loppuu tänään ja ens viikolla vaihdan sit vähän vanhempien tyyppien kaitsemiseen. Riparille isostelemaan mars! Hassuu, tuntuu et mun omasta riparista on ikuisuus.

Mä muuten innostuin jonain iltana tässä leikkimään saksilla ja kloriitilla... Tulokset näkyy kollaasin alaosassa. En oikeen tiedä, mitä mun tarkalleen oli tarkotus tehdä noille shortseille, mut ihan kivat niistä tuli! Vaikka tota väriä lähtikin vähän liikaa :D

14 comments:

  1. Anonymous8/6/12

    uitiks noi housut vaan tuolla kloriitissa? : DD sun blogis on aika piristys<;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo :D yritin aluks liukuvärjätä ne vaan lahkeista mut sit halusin uittaa ne kokonaan ja aattelin et no katotaa mitä tulee :D hihih kiitos paljon!

      Delete
  2. Sun blogi on ihana, kun osaat kirjottaa ja jaksan lukee näitä tekstejäki! jatka samaan malliin! :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, kiva kuulla! :-)

      Delete
  3. oon seurannu sun blogias jo jonkun aikaa ja täytyy sanoa että kirjotat kivalla tavalla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kun oot jääny seurailee, ja kiitos! :-)

      Delete
  4. sul on kyl niin ihana tyyli ! :p sun blogis senku pysyy vaa yhtenä lemppareista !

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitos :-D hihihii kivaa et on tollasia vakkarikommentoijia kuten sä! ;-)

      Delete
  5. Anonymous8/6/12

    onks toi uusin glamour? :-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous8/6/12

    nää sun postaukset on niin kivoja aina! :>

    mistä oot ostanu noi kuvissa näkyvät topit? tosi kivannäkösiä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos, kiva kun tykkäät :---) noi on molemmat monkista! Raitapaita h&mltä

      Delete
  7. noist sortseista tuli tosi kivat!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihanjees, näin ekaks yritykseks :-D

      Delete