6/12/2012

i'm off

IMG_1944
IMG_1938
IMG_1919
IMG_1915
IMG_1756

Pikaheipat täältä viimesten pakkailujen lomasta! Mun ei ollut tarkotus enää keretä tulla postaamaan, mut kerkesinpä kuitenkin, hehe. Ens viikon torstaihin asti mä siis vietän leirielämää rippilasten kanssa ja palailen sit joskus kunhan juhannuksen ja veljen rippijuhlien vietoilta kykenen.

Mä vihaan pakkaamista, tuntuu aina et jotain elintärkeetä puuttuu. Siks pistän aina vähän varman päälle... En varmaan enää saa mun matkalaukun vetskaria edes kiinni. Onneks sain ajatukset äsken muualle, kun käytiin kattoo Pietin kans Lumikki ja Metsästäjä leffassa! Muttajoo, nyt mä voisin tästä painella nukkumaan. Byes!

ps. random_kuvat_kunniaan

8 comments:

  1. mäki inhoon pakkaamista just sen takii, koska tuntuu et jokin sit puuttuu :D mut kivasti oot muokannu nää kuvat :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja yhtä kamalaa on purkaa se matkalaukku sit :D kiitos! :)

      Delete
  2. ihanii kuvii :-) oot kivast muokannu ! ja oliks toi leffa hyvä ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitti paljon :--) ei se mikään ihmeellinen, perus nytlähetäänsotaaniihahaa sankaripläjäys.

      Delete
  3. Kivasti muokattuja nää kuvat !:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous17/6/12

    Mil ohjelmal sä muokkasit nää kuvat :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää on ihan photoscapella :)

      Delete