5/21/2012

when nothing goes right... go left


Aaa, miten mua nappailikaan tänään niin mielettömästi jumittaa teoriassa, kun tuolla on tollanen ilma! Mä oisin kyllä nuokkunut paaljon mielummin auringon alla sen hikisen huoneen sijaan. Onneks tota teoriashaibaa on jäljellä enää kaks kertaa, thank gaad.

Mä en vissiin ikinä opi skarppaamaan sit ens jaksossa. Tälläkin hetkellä pareis olla nenä kiinni kirjassa, mut mitä mä teen? Kaikkea muuta paitsi luen. Joku avulias vois kyllä tulla ottamaan mua niskasta kiinni mun puolesta, kiitos! Tällä hetkellä nää pari viikkoa tuntuu ihan ylitsepääsemättömiltä ja kesäloma vielä tosi kaukaiselta. Tosta ihanasta säästä huolimatta. Oi että, mä niin odotan sitä hetkeä, kun ens keskiviikkona palautan fyssankokeen valvojalle ja teen henkisen helpottuneen onnenhypyn katosta läpi.

6 comments:

  1. kirjotat niin kivasti, ja sun blogis on muutenkin aivan ihana! ♥ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) siistii saada välillä palautetta myös mun teksteistä :)

      Delete
  2. Anonymous22/5/12

    aahh sun kuvat on aina nii fiilistä täynnä! :----) ps. ootko hannun autokoulussa :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti paljon :--) hahah no tottahan toki olen :-D kuinkas niin?

      Delete
  3. Anonymous26/5/12

    Mihin sä käytät vauvaöljyä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laitan sitä ku otan aurinkoo :-D ja siit tulee ihanan pehmee iho. se nopeuttaa ruskettumista, tosin samalla voi myös palaa helpommin, mut laitan tyyliin aamulla aurinkorasvaa alle ja tota sit siinä auringossa. ihan hyvät värit oon saanu pintaan tässä parin päivän aikana!

      Delete