5/13/2012

WEEKEND

IMG_1111
IMG_1108
IMG_1112
IMG_1098
IMG_1104
IMG_1005
IMG_1062
IMG_1118

Hihi, pääsin käyttämään mun mekkoa vielä kertaalleen! Me suostuttiin tässä taannoin Anniinan kans puoliväkisin osallistumaan tollaseen Esedun järjestämään näytökseen, missä esiteltiin niin eri ammattialoja kuin esimerkiks oppilaiden luomuksia, kuten nää meidän wanhojenmekot. Parturikampaajaopiskelijat piti huolen kampauksista ja toi näytös myös kuvattiin niin ikään oppilaiden toimesta. Ihan kiva päivä, vaikkei mua tosiaankaan ole luotu kävelemään missään catwalkilla :-D

Tänään me käytiin herättää äiti viemällä aamupala sänkyyn ja piipahdettiin sit vähän myöhemmin äitienpäivälounaalla ihanassa vanhassa kartanossa. Syöminen on kivaa, time after time... Mut joo, tänään ollut niiiiin ihana sää! Mä otin aurinkoo pitkät tovit, alotin lukee Puhdistusta (parin euron löytö kirpparilta!) ja kerrytin vähän pisamia. Kesäfiilis! Suomen peliä seuratessa henkiset sadepilvet kuitenkin pilas sen hyvän fiiliksen teki vaan mieli kirota jenkit helvetin alimpaan kattilaan...

Tänään perjantailta ja torstailta rästiin jääneitä koulujuttuja tehdessä mä päätin ainakin melkein, etten aio enää ikinä olla fysiikan tai matikan tunneilta pois. Mähän oon kahden päivän jälkeen jo ihan sivuraiteilla... No, vielä parin viikon rutistus ja ei enää tarvii miettiä mitään kouluun päinkään!

10 comments:

  1. Ihanat tytsyt ! (:

    ReplyDelete
  2. ihan sairaan kivoi kuvii taas :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihiii kiitti paljon :--)

      Delete
  3. sansbe14/5/12

    ihania kuvia:-) sul on mun lempiblogi;-) haluisin nähä enemmi asukuvia:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hassuu et tää voi olla jonkun lempiblogi :-D voivide, kiitos! no niitä asukuvia tulee sillonku tulee, mun tyyli ei oo mikään erityisen kuvaamisen arvonen ainakaan mun mielestä :-D mut saamasi pitää ehkä :)

      Delete
  4. Anonymous16/5/12

    Sun blogi on suuri rakkaus!! Rakastan tätä ja sun kuvat on kaikki tosi hienosti otettuja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no huhhuh, kiitos ihan hulluna! :)

      Delete