5/06/2012

sometimes, not being in control is the most beautiful thing in the world

IMG_0376
IMG_0435
IMG_0406
IMG_0617
IMG_0630

Mä vietin perjantai-illan rattosasti koululla tehokkaan säätämisen ja kirppistä varten leipomisen merkeissä, suhelsin lauantai-aamun paikasta toiseen pää kolmantena jalkana ja kiharsin hiukset viidessä minuutissa (enkat!), kuvasin valkosia ruusuja ja mustiin pukeutuneita, kattelin paljon vanhoja ja tosivanhoja valokuvia ja tajusin taas, miten ihana fiilis niissä on, kannustin leijonia ja tottahan toki, söin.

Huomenna mulla alkaa autokoulu, hiphei! Oon väkisinkin sattunut kuulemaan teoriatunneista sen verran puuduttavia kauhukertomuksia, et alkoi itseasiassa nukuttaa jo nyt. No, siitä se lähtee... Sit loppuviikosta mua ja Anniinaa odottaa jotain tosi pelottavaa, mut ei siitä sen enempää ainakaan vielä :-D

8 comments:

  1. Anonymous7/5/12

    tää on mun lempiblogi:-) mistä ekan kuvan farkut on? rakastan sun vaatteita aina:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooi ihana kiitos! :-) ne on ginan kristen farkut. hahahaa mun mielestä mun vaatteet ei oo mitään erikoisia, mut kiitti kuitenkin :)

      Delete
  2. vitsi kun hirmu monella on valkoset conssit, mieki haluan! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on kyl hirmu kivat ja sopii niin moneen kokonaisuuteen! kantsii etsiä kätösiin jos vähänki tuntuu :)

      Delete
  3. Anonymous8/5/12

    sulla on iha mielettömän ihania vaatteita ja muutenkin oot niin täydellinen! taisiis sulla on tosi mielenkiintonen elämä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon pikkusen eri mieltä sun kanssa mut kiitos ihana, sait mut hymyilee ainakin näääin leveesti! :-) tuntuu ihan oudolta saada tällasia kommentteja, koska mun mielestä mun elämä on kaaaaukana mielenkiintosesta :-D

      Delete
  4. Kuinka vanha sä oot?:) 18, jos alotit autokoulun? anyway sun blogi on täyttä täydellisyyttä, tosi piristävä ja kuvat aivan ihania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. täytän 18 lokakuussa mut autokoulun voi alottaa puol vuotta ennenku täyttää :) voi kiiitooos, tällaset kommentit ne vasta piristävii onkin! :---)

      Delete