5/25/2012

going to bed...


Yks yökukkuja täällä taas päivää... Tulin vaan heittää parit kuvat ja päivittelemään koeviikon fiilikisä! Takana on nyt enkku, joka meni vähän niin ja näin lottoillen, ja huomista hissaa mä odottelen tässä varsin innolla. Avasin kirjan tänään suunnilleen ekaa kertaa, sooo basic!

Päivällä mä kävin kiertelee kauppoja hirmusen shoppailuhuuman vallassa, tosin mitään en kiikuttanut kassalle asti. Mä tarviisin tosi paljon kaikkea, mut en löydä niistä mitään :-D Toi kollaasissa näkyvä Vilan mekko jäi kuitenkin vähän kaivelemaan, ja voi olla, et se löytää vielä tiensä mun kaappiin... Kevätjuhlaa ja kesän rippijuhlia ajatellen ihan tarpeellinen hankinta!

Nyt ois varmaan munkin aika pistää läppäri kiinni, sammuttaa valot ja mennä näkemään unia historiasta... Loppuviikosta vielä sen verran, et mä saan huomenna viikonloppuseuraa Espoosta ja palailen tänne luultavasti sit aikasintaan sunnuntain puolella! Adios :-)

6 comments:

  1. Oon katellu tot samaa mekkoa - niin täydellinen !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, toi on ihana :-D pakko se on hakea pois...

      Delete
  2. Toi mekko on ihana !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on, ja mulla on se nyt ♥ :---)

      Delete
  3. Aaaa, ihana mekko ! :)
    Sulla on ihanan mielenkiintoinen blogi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on! kiitti paljon :------)

      Delete