5/16/2012

chilliii!

897589
IMG_1276
IMG_1152
IMG_1167
IMG_1193
IMG_1189
IMG_1268

Onks täällä joku muukin jo ihan perjantaifiiliksissä? Mä oon ihan täysin...
Tänään on ollut taas tällanen peruskivatsillailupäivä. Koulussa oli normimeninki lukuunottamatta iltapäivää, jolloin pidettiin perinteinen oppilaat vs. opettajat turnee sählyn ja pesiksen merkeissä. Tiukkaa oli, niinku aina!

Myöhemmin päivällä koomailtuani kotona jonkun aikaa mä hyppäsin Anniinan kyytiin ja pörrättiin pitkin kulmia koko ilta. Kerrankin täällä oli jotain elämää, porukkaa vähän joka puolella! Tosi harvinaista, meinaan oikeesti. Säällä lienee osuutensa asiaan...
Anyways, käytiin pariin otteeseen hillumassa kuvissakin hyvin näkyvissä poikien bändin synttäripiknikpartyissa. Huomattiin tosin jossain vaiheessa, et ollaan hiukan eri mielentilassa noiden kanssa, joten ei tosiaankaan viivytty kauaa :-D

Nyt mä meinasin ottaa vielä kimpsut ja kampsut mukaan ja kiikuttaa itseni Pietille! Hyvää Helatorstaita siis vaan kaikille ja pitkää viikonloppua joillekin onnekkaille :-D

ps. Mä oon ihan unohtanut mainita täällä, että sain viime viikolla kesätöitä!! Terveisin tuleva uimakoulun apuohjaaja ;---)

10 comments:

  1. Anonymous17/5/12

    Onks toi yks poika nimeltään Janne? näyttään ihan haha:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD haha ei oo, ketä meinasit? :----D

      Delete
  2. ootte pietin kans niin sulone pari (: !

    ReplyDelete
  3. ooi miten ihanan kesäsiä kuvia ! ♥ :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi :-) myös fiilis oli ihanan kesäinen!

      Delete
  4. ihanan kesäsiä kuvia! muistatko mistä nuo pallosukkikset on? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! noi on kappahlista :--)

      Delete