5/30/2012

BYES, SCHOOL

IMG_1688
IMG_1677
IMG_1679
IMG_1665
IMG_1666
IMG_1709

SE ON OHI NYT! Oi tätä helpotuksen määrää. Tuntuu oudolta mut niin taivaalliselta, kun huono omatunto lukemisen tai läksyjen suhteen ei paina enää niskassa! Mä kävin tänään tekemässä vikan kokeen, huominen on vapaa, perjantaina me käydään lukion kanssa Helsingissä ja lauantaina oman koulun ylppäreiden (juontamisen, mihin hommiin mä sotkinkaan taas itteni...) jälkeen ois vielä parit juhlat pääkaupunkiseudulla kierrettävänä ja sit - sit oon virallisesti lomalla!

Mä kävin maanantaina kampaajalla heittämässä iki-ihanan juurikasvun lisäks hyvästit myös muutamalle sentille pituudesta... Mun kuivuneita latvaparkoja ajatellen ihan hyvä teko leikata näitä ainakin näin kerran vuoteen. Nyt mä yritän taas kasvattaa hiuksia takas entiseen mittaan ja siitä yli sekä myös pitää nää kunnossa! Mun kampaaja teki mulle myös ripsien ja kulmien kestovärjäykset - maailman paras keksintö helppoo kesämeikkiä ajatellen.

Toi aiemmin täällä vilahtanut mekko ei jäänyt hyllyyn odottelemaan, kuten arvata saattaa. Hommasin sille seuraks myös tollasen kukan hiuksiin. Noista Vagabondeista sitten, mä oon kuolannut kyseisiä kenkiä (kiilakorolla tosin) varmaan ikuisuuden niitä kuitenkaan ikinä ostamatta, ja nyt löysin ne Sokokselta alessa... Materialismionnellisuus ♥

Isken kohta tähän perään vielä postauksellisen kuvia viikonlopulta! En viittinyt alkuviikosta uhrata aikaa blogille ja muka luin tosi intensiivisesti... No saatte nyt sit vähän isomman annoksen juttua ja kuvia!

7 comments:

  1. toi mekko on nii upee, kengätki on ihanat, ja siekii oot nätti! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti paljon! kahteen ekaan voin yhtyä :-D

      Delete
  2. oot niin kaunis!

    ReplyDelete
  3. Roosa31/5/12

    huippukaunis kyllä oot! miten sä hoidat sun iho kun se näyttää niin virheettömältä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) hahah, en hoida mun ihoa oikeestaan mitenkään... rasvailen kyl urakalla ainakin talvisin, kun se tuppaa olemaan aika kuiva. ja kasvovedellä lotraan aina kun muistan :-D

      Delete
  4. Ihan hullun ihanat kengät! :-)

    ReplyDelete