4/17/2012

when she says "i won't tell anyone" it doesn't include her best friend


Oi tätä onnea... Mun kone toimii taas! Mulla tekniikan ihmelapsena ei oo hajuakaan mikä sillä oli, ilmeisesti kuitenkin vaan jotain probleemaa laturissa, mut pääasia että se pelaa entiseen malliin. Viime päivinä mä oon ollut liian laiska antaakseni ajatukstakaan blogille tai kameralle, mikä on kyllä kieltämättä tehnyt ihan hyvää. Vähän ku lomailis, haha. Kaiken inspiraation, mitä musta tällä hetkellä löytyy, tulin heittämään tänne noiden näköjään erittäin huippulaatusten instagramkuvien muodossa. Enjoy! Nyt tää lähtis nukkumaan ja palais joskus myöhemmin vähän parempien antien kanssa, heipsut!

5 comments:

  1. kivoja kuvia, mut niinku sanoitkin, aika huono laatusia :(

    ReplyDelete
  2. Joooo :D no ei anneta sen haitata, tämmöisii tällä kertaa

    ReplyDelete
  3. hyi fy6 =( mä sain jonku ihmeen kautta siitä kurssista 7, vaikken hirveesti mistään mitään älynnykkään. nyt menossa fy7......

    t.kaimasi:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oioi kaima, siistii! Haha, no on mullakin kyllä kieltämättä tuolla vähän sellaset öö mikäs nyt on homman nimi -fiilis, mut eiköhän se läpi mee, ainaki toivon :D

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete