4/13/2012

information!

Tässä pari päivää sitten kävi niinkin kiva juttu, että mun kone sanoi heipat ja pimeni ihan täysin. Mä toivon sormet ja varpaat ristissä, että se saadaan vielä kuntoon ja että kaikki tiedostot ei ois kadonneet. Siinä menis mun kaikkien kuvakansioiden lisäksi mm. vaivalla kyhätty äikän essee, joka piti palauttaa tänään... En tykkää yhtään... Tästä johtuen siis täällä blogin puolella on varmaan aika hiljasta - niin kauan ku mulla ei ole tota konetta käytössä.

No mut joo, kokeilen btw ekaa kertaa postata puhelimella :D ihan hyvin tuntuu toimivan. Kuulumispuolelta voin kertoa, että mun perjantai-ilta tulee olemaan varsin hulvaton - oon ollut tosi kipeänä tänään ja elänyt mukillisella mustikkakeittoo (joka sekään ei oo pahemmin sisällä pysynyt). Olo on hutera, mut parempaan päin jo!

Kuulemiin siis, toivottavasti asap ja erittäin toivottavasti mun omalla koneella. :-)

6 comments:

  1. Anonymous14/4/12

    minkä kokonen se sun hm paita on minkä ostit lastenosastolta ja paljo se makso ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 170 ja se on ihan suht väljä, maksoi 12,95 jos oikein muistan :)

      Delete
  2. ouu tykästyin sun blogii, sul on tosi kivoja kuvia!:)
    http://whosgonnagetus.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon! ja huippuu kuulla :)

      Delete