4/09/2012

easter break

IMAG0172-tiler

Kouvolan reissu meni pitkälti aika läskeissä tunnelmissa - tuntuu vähän, et koko pääsiäisen teema on ollut syöminen :-D anyways, oltiin Pietin siskon ja sen poikaystävän hullun kokosessa lukaalissa kyläilemässä ja oli tosi muksua. Toi paikalle tupsahtanut random kisu vei meidän kaikkien sydämet, se vaan tuli napittamaan ikkunan alle ja me syötettiin sille kinkkua :-D hihi.

Kerettiin lauantaina käydä kaupungilla paluumakan ohessa ja mä löysin taas vaihteeks pari kivaa paitaa!

IMG_0017-horz
Cheap Mondayn teeppari vielä yhdessä värissä JIM&JILL 19,95 €
ja pitsipaita H&M 9,95 €

IMG_9922
IMG_9935
Tehtiin äitin kans ite suklaita!

IMG_0014
IMG_0033
IMG_0038
IMG_0051
IMG_0047

Tänään mun veljen synttärikahvien jälkeen mentiin Anniinan kans ihan extempore-idean pohjilta katsomaan Titanic! Byää, Jackin vajoaminen syvyyksiin kolmedeenä... Oh gaaad.

Ps. Mua oikeesti naurattaa, et viime pääsiäisenä mä löhöilin tossa kuistilla ja otin aurinkoa. Onhan tää nyt monta viikkoa aikasemmin tänä vuonna, mut silti :-D On auringon kuumuus kivempaa ku jäätyneet varpaat converseissa.

4 comments:

  1. Anonymous9/4/12

    hei onks tuol kouvolan jimmarissa kuinka paljon noita cheap mondayn tuotteita?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aika vähän, vajaa rekillinen suunnilleen. mitä mä näin niin oli noita naisten ja miesten teeppareita ja naisten farkkuja :)

      Delete
  2. Miksen mä ikinä löydä mistään Cheap Mondayta, mäki haluun :c kivat ostokset!

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no weekdaystä löydät ainakin :-)

      Delete