4/08/2012

answers

kuka on sun idoli? ei kukaan :-D
onko sulla lempinimiä? on jotain, esimerkiks madde, mut yleisesti oon kaikille ihan maisa. pieti tietty kutsuu mua vielä vaikka millä nimillä :-D
mitä koulua käyt? Ristiinan lukiota
mikä puhelin sulla on? HTC Desire, ihan mahti toveri :)
keitä kuuluu sun perheeseen? äiti, iskä, pikkuveli ja koira
mikä vituttaa tällä hetkellä eniten? se, etten saa itteäni niskasta kiinni koulujuttujen kanssa sillonku pitäis :-D
joku sana/lause mitä käytät liian usein? JOO JOO IHAN JUST on kovassa käytössä, hoen kyl varmaan jotain muutakin kivaa ärsyttävyyteen asti mut en ite huomaa sitä :-D
mikä on lempivärisi? ei mulla ole. tykkään vähän kaikista väreistä jollain tapaa, toisista vaatteissa ja toisista vaikka sisustuksessa.
minne tahtoisit matkustaa? tällä hetkellä ihan sama minne! mut new york on nähtävä ja australia/uusi seelanti ois myös aika siisti. mä voisin kyl matkustaa vaikka koko maailman ympäri...
mikä on omasta mielestäsi parasta itsessäsi? mä en suutu helposti enkä myöskään ole pitkävihanen.
mihin hetkeen palaisit, jos saisit matkustaa ajassa taaksepäin? en mä oikeestaan haluais palata menneeseen, paitsi se kunto mikä mulla oli pari vuotta sitten ois kyl ihan kiva saada takas :-D
mitä kuuluu? aika hyvää itseasiassa :-)
kuinka pitkä oot? 170 cm
mitä mieltä oot kotikaupungistasi? tää ei oo kyllä kaupunkia nähnykään... totaalisen kuollut paikka sillon ku kaipais vähän säpinää, mut kyl täällä viihtyy. vaikka vähän puskassa ollaankin.
mitä tulevaisuudensuunnitelmia sulla on? näillä suunnitelmilla musta tulee isona arkkitehti! heti lukion jälkeen ois tarkotus siis hakea johonkin päin. siihen pitää kyl varata muutama vuosi, koska sinne ei oo maailman helpointa päästä sisälle...
mikä on sun unelma-ammatti? yllä tuli varmaan ilmi :p mut myös toimittajan tai jotkut graafisen suunnittelun työt on ihan kiinnostavia.
onko sulla joitakin outoja tapoja? jos on niin mitä? on, vaikka mitä... viime kysymyspostauksen aikaan selitin hyvin sen, miten mun pitää keretä tehdä jotain ennenku jotain tapahtuu :-D se on häiritsevää. sit mun on pakko laittaa hiukset nutturalle ku meen vessaan. ja mä tykkään pyykin pesemisestä, eiks se oo aika outoa :-DD
Missä haluisit asuu? tulevaisuudessa ainakin jossain vähän isommassa paikassa :-D pääkaupunkiseudulla varmaankin.
mikä susta tulee isona? ISO
onko lukiossa rankkaa? jos ei jaksa panostaa yhtään niin on aika hemmetin rankkaa. tai no riippuu vähän valinnoista, mulla esimerkiks ei oo hirveesti varaa sluibailla :-D pitää vaan yrittää pysyä kärryillä ja tehdä kaikki hommat ajoissa valmiiks :-)
punastutko helposti? en mä kauheen helposti, mut jos tarpeeks nolottaa niin sit joo, kukapa ei.
minkä ikäsene menetit neitsyytes jos oot menettän? 15 vuotiaana
käytkö useasti bileissä? en mä oikeestaan. tai riippuu mikä on useasti mut en ainakaan harrasta joka viikonloppu jossain randombileissä ravaamista :-D
onks sun mielestä lukio aikana ollu kivempaa ku esim yläaste aikana? on kyllä. lukiossa on vapaampaa, saa vähän enemmän vaikuttaa valintoihin ja vaikka kaikki työt ja sellaset stressaakin, mä tykkään tästä paljon enemmän. plus on meijän luokkakin aika tositosi mahtava nyt :-)
Mimmosen perheen haluut? (tyyliin montako lasta, ja tyttöi vai poikii jne.) mä tuun olemaan onnellinen oli mulla minkäkokonen perhe tahansa, mut sanotaan vaikka joku 3 lasta ja niin että olis sekä tyttöjä että poikia. sellanen tiivis ja läheinen perhe.
Pari hyvää ja huonoo puolta itestäs, sun mielestä, ja sekä ulkonäöstä että luonteesta? hyviä puolia luonteesta on tosiaan se, etten oo mikään kamala suuttuja ja oon myös aika empaattinen. huonoja taas liika kiltteys ja se, et miellytän toisinaan vähän liikaa. temperamenttiä lisää, kiitos. ulkonäkö sitten... no tykkään mun hiuksista, koska ne on paksut (mut hiton huonossa kunnossa :D) ja silmien väristä, en tykkää pituudesta enkä mun jaloista, koska mulle ei istu mitkään farkut :-D ja lista jatkuu, mut jätetään tällä kertaa tähän.
Millai ois unelmamies? Pieti on aika kiva ;-) sellanen, joka rakastaa ja on luotettava, ja jonka kanssa elämä tuntuu elämältä.
Elämäntarkotus? elää niin, et vanhana voi hyvällä omalla tunnolla sanoa olevansa tyytyväinen ja tehneensä just ne jutut mitä haluskin tehdä
Lempiherkku? fazerin sininen ja italian jäätelö ♥
Lempiurheilulaji? uinti on edelleen se omin juttu.
Mihin ammattiin haluisit? johonkin, mistä oikeesti kans tykkään!
Koulus keskiarvo? ysin päättötodistuksessa oli 9,0. nyt se on varmaan jotain kasin luokkaa.
onko sulla ihmisiä, joita näet todella harvoin mutta he tuntuvat silti kuin perheeltä? no siis en mä nyt niitä perheen veroisiks lähtis luokittelemaan, mut on mulla kaukana asuvia tärkeitä ihmisiä, joita nään harvoin, mut en sentään liian harvoin :)
ootko asunu ennen jossain muualla? kahessa muussa talossa tällä paikkakunnalla ja sit ekat noin kolme vuotta Helsingissä
onks sul lemmikkei? labradorinnoutaja löytyy :)
jos pakko sanoo, ni kuka on su paraskaveri? ei mulla oikeesti oo sellasta :-D anniinan kans mä oon kyl varmaan eniten tekemisissä, mut en mä luokittele ketään parhaaks.
kui kaua oot seukannu su poikaystävän kaa? maaliskuun eka päivä tuli kolme vuotta mittariin!
biletätsä paljo? en sanois. nyt alkuvuonna on ollu mun mittakaavassa aika paljon säpinää, mut en sanois silti :-D ehkä mä sit syksyllä ja synttäreiden aikaan villiinnyn...
mitä harrastuksii sul o? tällä hetkellä tanssi, sali ja lenkkeily. niin ja valokuvaus ja kai tää bloggailukin on jonkin sortin harrastus :---)
mikä o ollu su lukioajan kohokohta? wanhat, ihan ehdottomasti!
mitä teet mielelläsi vapaa-ajalla? tykkään olla pietin ja yleensäkin ihmisten kanssa, rentoilla, valokuvata, matkustella... ja sit mun pitää saada välillä olla ja ajatella myös yksin, tyyliin ottaa vaan koira ja painella menemään. tai shoppailla yksin, se on kivaa.
paljon käytät aikaa koulujutskoihin? liian vähän, pitäis käyttää paljon enemmän. tälläkin hetkellä on iltamyöhä ja mä teen tän vastailun lomassa läksyjä, jotka ois kenties voinut hoitaa hiukan aikasemminkin.
unelma-ammatti? arkkitehti se on. varmistuu vaan lisää ku tästä aiheesta on kysytty jo muutamaan otteeseen ja mietin sitä enemmän :-D
mikä o su lempibändi? rammstein on number one, mut on paljon muitakin. mun musiikkimaku ulottuu tajuttoman laajalle mut silti vaan harvat kolahtaa kunnolla.
lempivaatekappaleesi (tai semmoinen mikä eksyy useimmiten päälle)? mustat dr denim farkkulegginsit on jalassa vähän turhankin usein :--D mutta kun nää on niin kivat
väri,josta vähiten pidät? yhtä vaikee kysymys ku toi lempivärikin :-D en mä tiedä. jos sitä voi kuvailla värinä miltä ulkona näyttää marraskuussa niin se!
lakkaatko kynsiäs usein, ja jos, niin millä värillä? en tosiaankaan :-D oon tosi laiska kynsien suhteen, mut jos lakkaan niin nudesävysellä.
Oletko parisuhteessa? kyllä vain :)
Kuinka monen kanssa olet seurustellut? kahden
Lempi-irtokarkki? ne sellaset litteet persikkanamit!
Mistä näitä ihania kuvia tulee!? haha :-D tulee inspiraatio, tartun kameraan ja pistän tuulemaan!
miten hoidat kasvosi entä hiuksesi? naamaan käytän aamuin illoin kasvovettä ja jotain supervoidetta ku mulla on niin kuiva iho, hiuksiin millon mitäkin shampoota ja hoitoainetta ja aina välillä aussien tehohoitoa. ja yritän minimoida suoristusraudan käyttöä.
mitkä ovat joka aamuset rutiinit? normiaamuna torkuttelen herätyskelloa mahollisimman pitkään, raahaudun vessaan meikkaamaan, puen, syön ja lähen kouluu
Nukutko usein pommiin aamuisin? en oikeestaan ikinä :-D
Kauan menee aamulla aikaa "valmistautua" lähtemään? puol tuntia riittää
juhlitko paljon? sellai sopivasti
mikä oli se juttu et rupesit kirjottaa blogia? halusin päästä jakamaan mun kuvia johonkin. sit ainakin tän toisen blogin alottamisen myötä myös kirjottelut sai enemmän painoarvoa :-)
kui paljon oot viikos pietin kanssa? joka päivä melkeinpä :)
Onko lukios olo haastavaa? sillon on todellakin jos ei viiti panostaa yhtään :-D
Pitkä vai lyhyt matikka? pitkä, vaikka se ja matikka muutenkin on syvältä sieltä aina toisinaan
kokkaatko koskaan ruokaa vai pysytteletkö vaan leipomises? kyl mä varmaan useemmin teen jotain ruokaa ku leivon :-D
mitä hauluisit muuttaa itsestäs? ainakin haluisin olla lyhyempi ja kropan vähän parempaan kuntoon
millaset tulevaisuuden suunnitelmat sul on? opiskelemaan asap!

4 comments:

  1. mä hain tänä vuonna sekä Espooseen että Tampereelle arkkitehtuuriin nii voin kyllä sanoo että toi jatkoon pääsy jo noitten ennakkotehtävien jälkeen vähä epäilyttää.. :D mutta ois kyllä aika jees jos pääsis ekana vuonna!! Tsemppii sullekkin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, voin kuvitella :-D mäkin kävin vilkasee niitä tän vuoden ennakkotehtäviä... toivottavasti sulla onnaa :-) ja tuu ihmeessä kertoo sit miten kävi! mun tuttu haki taannoin sen 6 kertaa ennenku pääs sisälle, ja on siitä huolimatta luonut itelleen ihan hienon uran ;-)

      Delete
  2. oikeesti mitä, RISTIINA ! :D ihan outoa, en oo yhtää tajunnu. Ja ite siis asun Mikkelis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyllä vain :DD eikä, ihan hassua et täältäkin päin löytyy lukijoita :D

      Delete