3/20/2012

YKSVEE

IMG_9561-horz
IMG_9567
68395009
IMG_9541
Kuin mahtavia mun poikaystävän porukoiden täytyy olla, et ne tuo tällasia tuliaisia Ruotsin reissulta?

Mä koin tänään jotain suuria valaistumisen hetkiä opokeskustelun aikana - musta tuntuu, et mulla on suunnitelmia lukion jälkeiselle ajalle. Tai jotain, mihin tähdätä ja mikä vois motivoida vähän tätä puuduttavaa pänttäämistä. Toisaalta mun mieli kyl on muuttunu toisinaan aika tiuhaan tän ikuisen tulevaisuuskysymyksen kanssa, joten saa nähdä mitä mä sit lopulta haluan :-D

Arvatkaas muuten mitä, mun blogilla on huomenna 1-v. synttärit! Tuntuu ihan mielettömältä, miten paljon teitä on kertynyt näin vuoden mittaan, ja miten paljon mä oon kehittynyt kaikessa bloggaamiseen liittyvässä (...:-D). Tää tuntuu yhä enemmän omalta jutulta ja mä aion jatkaa kuvieni ja juttujeni jakamista tänne vielä toivottavasti piiitkälle tulevaisuuteenkin! Kiitos siis teille kaikille, jotka jaksatte pitää kävijaluvut ja kommenttiboksit elossa :-)

Mä ajattelin tehdä jotain muksua tän kunniaks, kuten esimerkiks pistää kehiin uuden kysymyspostauksen. Aiempi tuli ulos yli puol vuotta ja muutamasata lukijaa sitten, joten ehkä teiltä löytyy uutta kysyttävääkin. Mut ehdotelkaa toki, jos on jotain muuta varteenotettavaa mielessä :-)

19 comments:

  1. Anonymous20/3/12

    mitä oot suunnitellu in the future :)? ja toiks ne noi kengät sulle????? tuutteks hyvi juttuu ja toimee? taino vissii........ XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. pysyn vielä salaperäisenä, mut jotain aika luovaa :p joo toi, ja tullaan mainiosti juttuun :-)

      Delete
  2. onnea vuoden bloggailusta! :----)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!! mahtava fiilis, tiiät varmaan :--D

      Delete
    2. hah tiedänhän mä ;-)

      Delete
  3. Anonymous20/3/12

    ois kiva jos tekisit kans linkitä blogisi postauksen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä varmaankaan vielä vähään aikaan, ku tein yhen tossa joskus joulun alla :)

      Delete
  4. Anonymous21/3/12

    ois tosi kiva jos tekisit vaikka videopostauksen missä kertoisit itsestäs ja vähän kaikesta! Ja sitten tosi mukavaa olisi tietää että kuinka ootte saanu poikaystäväs kanssa suhteen kestämää - onko teillä ikinä riitoja yms. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mustakin ois kiva tehdä video, mut sitä saa luultavasti viel oottaa tovin jos toisenkin :-D oon pari kertaa huvin vuoks kokeillu ja onnistunu olemaan vaan niin jäätävä et annoin suosiolla olla :-D mut katellaan, jospa mä tästä joskus rohkaistuisin! vikaan voin näin pikaisena vastauksena sanoa että voi kyllä, on meillä riitoja aina joskus, ja tuskin tää kestäiskään ellei välillä pääsis vähän purkaa höyryjä :-) on siinä toki muitakin juttuja mutjoo :D

      Delete
  5. Anonymous21/3/12

    minkä kokoset noi conssit sul on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kokoa 5 eli ööö 37½ :)

      Delete
  6. tosi kiva blogi sulla ! :) onko sulla muuten facebookia ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti paljon! :-) onhan mulla fb :D

      Delete
  7. ihania kuvia ! ::: ) mulleki kiitos tollaset tennarit 8)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ooo ihanat porukat poikaystävälläs! ja ihanat conssitkin:-)

    http://bbisous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. tosi kiva blogi sulla(:

    ReplyDelete