3/15/2012

who'd hide inside in a day like this

IMG_9468
IMG_9473
IMG_3167
IMG_3182
IMG_3175
IMG_9478
IMG_9431
IMG_9437
IMG_9445
IMG_9447

Mä tosiaan skippasin eilen iltapäivän tunnit ja tulin suosiolla kotiin nukkumaan. Ihan fiksua, koska mua aamusta saakka väijynyt mahakipu yltyi vielä pahemmaks ja kuumekin nousi. Nyt mulla on ihan jees olo, tosin toi maha kipuilee edelleen. Mun ruokavalio on tänään ja eilen koostunut lähinnä marjakeitosta ja suklaavanukkaista, muuta ei edes tee mieli. Kelpaa kyllä :-D

Tossa on jotain tosi randomkuvia ja sit ostoksia viikon sisältä; farkut ja bandeau Ginasta ja sydänsormus Lindexiltä.

10 comments:

  1. ooohhh ihania kuvia taas kerran :---)

    ReplyDelete
  2. oii nättejä kuviaa!

    ReplyDelete
  3. kaunis toi kaulakoru :)

    http://laurasxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti :) se on mulla aina kaulassa :-D

      Delete
  4. söpsö toi varbulakuva hihi :----------)

    ReplyDelete
    Replies
    1. varbula hihihi :--DD

      Delete
  5. toosi kivoja kuvia :)

    http://justanotherday-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete