3/05/2012

WANHAT

Täältä pesee, finally! Nyt mulla on kutakuinkin riittämiin kuvia kasassa tosta taannoisesta perjantaipäivästä, jonka mä voin edelleen vannoa olleen yks mun elämän huippuhetkistä. Vannoa voin myös sen et tää on (toivon mukaan) vihon viimenen hössötys wanhoista tai mistään niihin liittyvästä :-D

Lopussa sit pari julkaisukelpoista kuvaa jatkoilta... Harmittaa vähän, etten saanu kunnollista kuvaa mun jatkomekosta in action, mut antaa olla :-D

IMG_9495
IMG_7119
IMG_6953
IMG_7051
IMG_6989
IMG_7140
IMG_7446
IMG_7169
IMG_7483
IMG_7216
IMG_7351
IMG_7749
IMG_7708
IMG_7579
IMG_2415
IMG_2392
IMG_2295
IMG_2443
IMG_2433
IMG_2499
IMG_2461
IMG_2510
IMG_2511

ISO kiitos Annalle, joka jaksoit kuvata meitä koko päivän!

12 comments:

  1. ihania kuvia ja ootte ollu söpö pari!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaa voi kiitos :-)

      Delete
  2. kiva toi mun ja melin kuva XD et yhtää parempaa löytäny....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hitto mä arvasin et tuut ulisee tosta jotain :DD älä nyt, se on hieno kuva just :-) rili!!!!

      Delete
  3. ootpa ollu nättinä!! ja hitto kun iski taas niin hirvee odotus omia wanhoja kohtaan! vuos vielä... :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :--) voi että, sitä päivää kannattaa oottaa!! vuosi menee tosi äkkiä, usko pois :D kohta sullakin on jo sit stressi päällä... no ei, pitää muistaa nauttia siitä kaikesta ja elää hetkessä, hyvä neuvo :-)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. okei meni hetihermo, ei mulla muuta:-D

    ReplyDelete
  6. okeinyt sotken koko sun tän jutun. tein blogin mut poistin sen. sen ilmotin:-D oiiiivoi mullaei onnistu nyt:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sekoilija :DD mut mitämitämitä tee se uudestaan!! ois siistiä, ja entiiä, on sellanen kutina et sun blogi vois olla sellanen mitä porukka tykkäis lukea ;-) kokeile!

      Delete
  7. ei vitsi miten siisti toi teksti tuolla takana on! ei meillä ollu mitään tollasta, ois ollu kiva :: (

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. onhan se siisti, mut et usko kuin monta kertaa piti uusiks kiivetä tikkailla teippaa tota kiinni ku joku kirjain alko lörpöttää :-D haha, no sen arvosta se oli :)

      Delete