3/31/2012

sekavaa viikonloppua

IMAG0159-pola-horz
IMG_9732-pola-horz
IMG_9726-pola-horz
IMG_9768-pola-horz

Eilen oli ihana perjantai ihanien tyttöjen kanssa! Käytiin syömäilee Amarillossa masut täyteen ja loppuillaks mentiin Melille kattomaan Friends with benefits.

Motivaatio hoi. Mun lukeminen edistyy hienosti (nimim. nukahdin äsken tyytyväisenä fyssan kirjan viereen...) ja mulla on niin kamala väsy, etten uskokaan. Eilinen psyka meni onneks ihan kutakuinkin nappiin, mut tällä menolla loput kokeista menee varmaan aika huolellisesti penkin alle. Mä luen lauseen kymmenen kertaa tajuamatta siitä mitään ja ahdistun entistä enemmän.

Ulkona näyttää tosi keväiseltä, ja mä erehdyin harhaluuloissani menemään happihyppelylle filmari kaulassa ihan liian vähissä vaatteissa. Jää-tä-vää. Jäipähän kuvailut vähiin. Oikeesti pliis, ei huomenna voi sataa lunta?

Tästä tuli jotain niin sekavaa tekstiä, mut en jaksa alkaa enää tehdä mitään oikolukuja :-D Mä vaan kirjotin mitä mun päässä liikkuu just nyt. Tai en kyllä tiedä, musta tuntuu, ettei mun päässä taida liikkua yhtään mitään.

Tää oli tällanen hyvän viikonlopun toivotus mun tyyliin :---) heipsut!

9 comments:

  1. Oot varmaan kertonu jo tän, mutta missä muokkaat noi kuvat tollasiks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. www.poladroid.net
      Tuolta voi ladata sen ohjelman ja se on tosi simppeli käyttää :)

      Delete
  2. mmmm oi että nuo ruoat näyttää hyvälle <3 ja maistu hyvälle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa miltä mun hiukset näyttää tossa kuvassa! :s

      Delete
    2. namnam :---) no mitä vikaa :-D ne oli kivat!

      Delete
  3. Anonymous2/4/12

    Millä oot tehny ton kollaasin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tos on niinku aina kaks poladroidilla muokattua kuvaa yhdessä :-D

      Delete
  4. Kivoja kuvia :) Oot nätti!

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete