3/25/2012

ikeahaahuilua

IMG_9584
IMG_9586
ZARA 29,95 €

IMG_9593
IMG_9591
JC 29,95 €

IMG_9596
IMG_9595
H&M 7,95 €

IMG_9629
IMG_9606
IMG_9626
IMG_9662

Eilen me hypättiin autoon aamuyhdeksältä päämääränä Vantaa ja IKEA. Mä sain viimein hommattua itelleni valon tähän sängyn yläpuolelle, jee, ei tarvii enää rymytä pimeässä toiselle puolen huonetta sytyttelemään valoja! Lisäks mukaan tarttui vähän lisää Kasset -laatikoita, vetolaatikot kirjahyllyyn, naulakoita, uusi tyyny ja kaikkia pieniä ihania (heräte)ostoksia... Pyörähdettiin myös Jumbossa, ja sieltä mä löysin noi kolme ihanaa paitaa.

Tänään on ollut niiiiin perus sunnuntai. Superrennoissa vaatteissa hipsuttelua sängystä sohvalle ja sieltä jääkaapin kautta taas sänkyyn. No okei, oon mä pessyt kolme koneellista pyykkiä, taistellut mun huoneen vallanneita muurahaisia vastaan, koonnut ikeajuttuja ja erittäin reippaana suunnitellut ryhtyväni koulujuttujen pariin. Ihan just siis... Rentoo sunnuntai-iltaa kaikille muillekin haahulijoille!

8 comments:

  1. ihania noi vaatteet ja tykkään sun blogista hirmusesti ! :)

    http://metenblogi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, kiiitos paljon! :---)

      Delete
  2. Unelmapaita tuo eka!<3 Ja ihana blogi sul !: )

    http://highfive-for-highlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin on, kesällä etenkin ♥ kiitos! :-)

      Delete
  3. äää eikä onks zaras nyt noit pitsipaitoi tullu...pakko päästä hakee ittelleki!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooo ainaki tuol jumbossa oli! :)

      Delete
  4. Tosi kivoja ostoksia! :-)

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    ReplyDelete