2/03/2012

IMG_1770k
IMG_1811b

Yks pysähtynyt ja tylsistyttävä päivä kaiken hulinan keskellä. Kävin aamulla tekemässä huolella päin metsiä menneen matikankokeen, jota en mieluusti näkis enää ikinä. Viimesen illan ratkaisevan pänttäämisen mä onnistuin niinikään sivuuttamaan eilen nauramalla Sami Hedbergin jutuille Mikaelissa ja nollaamalla pään just sopivasti. Ei se mitään, kannatti mennä. Hulvaton tyyppi.

Mulla on ollut tänään sellaset plää-fiilikset. Ei hyvät eikä huonotkaan. Mä en tiedä miks tulin postaamaan jotain näin kuolettavan tylsää, ehkä vältelläkseni jossain tuolla laukun pohjalla vaanivaa hissan kirjaa. Ja tottakai kertoakseni, miten vauhdikas perjantai-ilta mulla on!!!!!! ...not :-D Nyt mä jatkan tästä supervauhdikkaasti hakemalla teetä ja jatkamalla vähän datailua. Ja kaivan ehkä sen hissankin esiin.

3 comments:

  1. Anonymous4/2/12

    Mite oot tehy noi pallot? :)

    ReplyDelete
  2. melina: thanks! :)

    Ano: liitin ton pallokuvan ton toisen päälle ja haalensin sitä niin et näkyy läpi :)

    ReplyDelete