2/06/2012

snö of sweden

IMG_2136
IMG_2143
IMG_2149

Kävin tänään mekonsovitusreissulla kuolaamassa vähän korviksia, ja tuollaset ihanat tarttu mukaan. Olin mä niitä kyllä aiemminkin jo vilkuillut sillä silmällä... No, nyt on jotain korviin wanhoja varten! Niiden kanssa laitan ton alimmassa kuvassa näkyvän kaulakorun. Enää puuttuu mekko, mut sekin on ihan kohta valmis!

Koeviikko on huomista hissaa vaille valmis. Mulla ei ole siitä alueesta vieläkään juuri mitään hajua, kiinnostuksenkin määrä on valtava... Keskiviikkona ois sit suuntana Himos! Oiva tilaisuus teloa jalat, paleltua kuoliaaks tai muuta mukavaa just näin tanssien alla, hehe :-D Sit torstaina mä pääsen vihdoin ja viimein eroon tästä juurikasvusta ja väsäillään mulle kans koekampaus. Jännä viikko, ens viikko sitäkin jännempi...

Mut nyt niitä Suomen historian käännekohtia, byes :--)

10 comments:

  1. Ahh..Ihanat korvikset! Ja vitsi, ku itekki pääsis laskettelee.

    ReplyDelete
  2. onpa nätit korvikset :)

    ReplyDelete
  3. Eikää, mäki haluun Snö of Swedenii! Oon monesti jo kuolannu, mut ikinä en viel ostanu.. :> Ihanat!

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tiia: Ne on :) heh, mäkeen sit vaan! :--)

    TIIA: juuujuuu ♥

    Tilda: snön korut on ihania :) voisin kiikuttaa lasteittain niitä kotiin :-D

    ReplyDelete
  5. oivoi en bongannu sua tänää himoksesta ! :D

    ReplyDelete
  6. veeerav: mitäää hui :-D onneks et bongannu, oisin menny varmaan ihan jäähän (vaikka olin mä kyl valmiikskin jo jäässä, heheh) :-D mistä päin sä tulit sinne? :)

    ReplyDelete
  7. Ihan Jämsästä, paikkakuntalaisia :D

    ReplyDelete
  8. veeerav: ahaa okei :-D

    ReplyDelete
  9. Anonymous1/5/12

    onko sulla tietoa, minkä nimiset noi snön korvakorut on ? ja minkä hintaset? tosi kivat nimittäin :) Olisi helpompi lähteä etsimään korviksia, jos nimi olisi tiedossa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei oo kyl mitään tietoa noiden nimestä, mut ne makso jotain about 27 e jos en väärin muista :-) noi on ihan huippukivat, mulla on ne itseasiassa tälläkin hetkellä korvissa :D

      Delete