2/10/2012

love it

IMG_4680-pola-horz
IMG_7995-pola-horz
IMG_9370-pola01-horz
IMG_3476-pola-horz
IMG_4928-pola-horz
IMG_1847-pola-horz
IMG_0109-pola-horz
IMG_0810-pola-horz
IMG_7869-pola-horz
IMG_9826-pola-horz
IMG_7724-pola-horz
IMG_9596-pola-horz
IMG_2920-pola-horz
IMG_9389-pola-horz

Innostuin perjantai-illan ratoks leikkii Poladroidilla ja nyt oon ihan koukussa, nää on ihania. Kuka hommais mulle vaikkapa öö ystävänpäivälahjaks polaroidkameran? Ois aika huisia vuorata huoneen seinät noilla kuvilla...

Wanhoista aiheutunut stressi on pikkuhiljaa alkanu vaihtua perhosiks mahan pohjassa. Mä oon niin älytön jännittäjä joka ainoasta asiasta, et alkaa oikeesti naurattaa. Jospa mä vaikka tällä kertaa tekisin poikkeuksen sääntöön enkä pilais sitä päivää jännittämällä itteäni kuoliaaks. No, kaikesta huolimatta päälimmäiset fiilikset on kuitenkin mallia ihanaaihanaaihanaa :-)

Nyt mä siirryn tästä tekemään pizzaa ja oottamaan Pietiä. Hyvät viikonloput vaan kaikille munkin puolesta :-)

11 comments:

  1. maisa ostetaaks puokkii polaroidkamera : DDDDDDDDd

    ReplyDelete
  2. Oaa nää kuvat on niin kivoja!
    Poladroidkamera ois kyl niiiin kiva :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/2/12

    Siis millä ohjelmalla oot muokannu noi kuvat polaroideiks? :)

    ReplyDelete
  4. ihania kuvia! polaroidkamera ois kyl niin jees (-: ja samaa jännitystä myös täällä noista vanhoista! aika on menny niin nopeeta, jäiks!

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/2/12

    millä oot muokannut nuo kuvat ja miten sait noin pitkän pätkän laitettua? vai onko tuo ees yksi kokonainen kuva? (:

    ReplyDelete
  6. miia: JOOOOO :D:D mahti idis!!! mistä niitä löytää :D huutonetistä?

    Maija: kiitos :) voi kyllä, se ois ♥

    Ano: poladroid.net < tuolta latasin, tosi kätsy ja helppo ohjelma :)

    pauliina: kiitos! ja joo, älä muuta sano :--) haha joku hengenheimolainen siellä siis ;-D tsemppiä!

    ReplyDelete
  7. Ano: mulla on tossa niinku kaks kuvaa aina vierekkäin samassa :-D

    ReplyDelete
  8. ihanat noi mustat shortsit tossa yhessä kuvassa!

    ReplyDelete
  9. mirna: ne on tummansiniset itseasiassa, kontrasti veti mustaks näköjään :-D mut joo kiitosta!

    ReplyDelete
  10. Anonymous11/2/12

    tosi ihanii kuvia!:) jooo mäkin jännitän kaikkea ihan tosi paljo just kaikki esitelmät ja sellaset! oon menos lukioon ens syksyl ja siel varmaan sit on jonku verran niit esitelmiä vai? ja miten sä oot selvin niist?:Dhahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :) en mä nyt tiiä onks lukiossa niin merkittävän paljon sellasii suullisia esitelmiä, ei ainakaan meillä :-D mut äikän ah-niin-ihanat puheet tosin pistää ihan hysteeriseks. en tajuu miks mua jännittää puhua tutuille ihmisille jostain ihan tyhjänpäiväsestä :-D selviin niistä sönköttämällä kaiken putkeen pikakelauksella ja toivomalla pääseväni äkkiä pois. ota sä tästä opikseks ja vedä esitelmät ja puheet kunnialla ja itsevarmuudella läpi! :-D

      Delete