2/19/2012

esimakua...

Photobucket

Kyllä, mulla oli perjantaina yks mun elämän ylivoimasesti parhaimmista päivistä! Kaikki vaan meni niin nappiin, jännitys pysy kurissa ja oli ihanaa liihotella prinsessana ympäri koulua. Iltajuhlassa omaa tanssia vikaa kertaa vetäessä oli niin huikee fiilis etten osaa kuvailla sitä. Jotain tyyliin me tehtiin se, nyt se on ohi, ei vaan nythän se vasta alkaa... Jatkoilla oli aivan mahtava meno ja mä nyt vaan tykkään noista ihmisistä niin hulluna. Kiitos kaikille!

Tein gifin muutamasta kuvasta tohon, lisää on tulossa sit kun mä niitä saan käsiini.

//EDIT: AINIIN oli pakko tulla sanomaan että Rammstein oli jotain niin huippua, jumaleissön sentään. Mulla vaan meni koko keikka siihen yritykseen tajuta, et ne on oikeesti tossa kymmenen metrin päässä! Huhhuh. Mun pää on niin pyörällä kaikesta tästä huikeudesta mitä viime viikko piti sisällään, et alkaa väkisin olla vähän tyhjä fiilis. Mut ehkä se tekee ihan hyvää.

No comments:

Post a Comment