1/15/2012

IMG_1417
IMG_1404
IMG_1631
IMG_1433
IMG_1609

Tää viikko meni mielialallisesti lievästi sanottuna vähän vuoristorataa ja mä kerkesin depispuuskissani väsätä jopa kaks postausta, joita en kuitenkaan ikinä julkassu, onneks :----D suupielet vääntyis vaan uudestaan alaspäin jos näkisin ne vielä.

Nyt on kuitenkin tosi hyvä fiilis! Vaikka jäädyin kalikaks ulkona pulkkamäessä, leivoin maailman rumimpia pullia (mut ne oli hyviä, pääasia?), koulumotivaatio lähentelee nollaa, mun raitasukkikset on liian pienet ja tän postauksen kuvasaldo sanalla sanoen melko sekava. Ei haittaa.

Oi tätä onnea, huomenna ei oo kuvistunteja = kymppiaamu, kelpaa ♥ Ens viikko on muutenkin täynnä kaikkea siistiä, mainittakoon esimerkiks se, että mun pieni Pieti täyttää 18 vuotta....... omg!

9 comments:

  1. upita kuvia heeeei!!

    ReplyDelete
  2. tykkään jostain syystä ihan liikaa tosta käsikuvasta! äh inspiraatiopuuska, joka meinaa melkeen vaikuttaa matkimiselta :---DD

    ReplyDelete
  3. Anonymous15/1/12

    btw minkä ikänen sä ite oot?

    ReplyDelete
  4. Kerttuli: kiitoooos :)

    MARIA: hei kuule, mietihän miten monta samanlaista kuvaa löytyy esimerkiks whistä :-D ei inspiroituminen oo matkimista!! se on hyvä vaan jos mun kuvat herättää jotain ajatuksia :-D

    Ano: 17 vielä. valitan ja aion valittaa aina lokakuuhun saakka sitä miten perseestä on olla loppuvuodesta syntyny tänä tuskallisena vuonna kun kaikki kaverit täysikäistyy ennen mua :DDDD

    ReplyDelete
  5. Anonymous15/1/12

    okei. joo mul on sama homma, oon syntyny marraskuun kolmas pv ja kyllä ketuttaa ! täytän siis kans tänä vuonna 18 :D

    ReplyDelete
  6. ihana toi eka kuva:-)

    ReplyDelete
  7. Ano: joooo tervetuloa kerhoon vaan :-D no, me voidaan sit kolmekymppisten lähestyessä nauraa niille jotka vanhenee aikasemmin ;)

    Emilia: hihi kiitos :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous16/1/12

    niinpä, sitä samaa oon sanonu kavereille et kyllä tää täst viel mulle eduks kääntyy ;D!

    ReplyDelete
  9. Ano: haha, asenteella mennään! ...paitsi ei tänä vuonna :-D

    ReplyDelete