1/25/2012

onsdag

IMG_1759
IMG_0034
IMG_1482
IMG_1755
IMG_1794
IMG_1785

Kauhee väsypäivä. Me tehtiin tänään vierailu Lappeenrannan yliopistoon, ja mä taistelin vaan lähinnä pitääkseni silmät jotakuinkin auki kaiken sen esitelmöinnin seuraamisen sijaan. Bussimatkat meni napit korvissa pilkkiessä. Kipinää siihen fyssankurssiin, joka meillä on mahollisuus suorittaa sinne etäkurssina, ei juuri syttynyt, mut yliopistoelämä noin muuten alko kyl kiinnostaa entistä enemmän. Ehkä mä vielä joskus keksin sen alankin...

Onneks toi illan salivuoro pisti vähän menoa tähän hiton torkkumiseen! Liikkumisen jälkeinen hyvä fiilis ja nälkä, muuta mulla ei oikeestaan oo mielessä just nyt. Ja noi kuvat kuuluu johonkin ihan eri kategoriaan ku tää höpötys mun kiinnostavasta päivästä, mut ei anneta sen haitata.

8 comments:

  1. emmmi25/1/12

    tiiän ettet varmaa kestä tämmösii postauksii, mutta millä koodilla oot saanu pelkästään ton otsikon keskitettyy, etkä tota tekstii? oon yrittäny kaikkeni ja siel näyttää tältä: emmmin.blogspot.com :) Suuret kiitokset jos jaksat vastata! :)

    ReplyDelete
  2. ihana toi kakkos kuva!

    ReplyDelete
  3. aivan ihania kuvia :---))

    ReplyDelete
  4. emmmi: eti koodista tällanen kohta:

    h3.post-title, h4 { text-align:center;
    font: $(post.title.font);
    color: $(post.title.text.color);

    ja lisää siihen toi keskityskoodi minkä boldasin tosta :)

    en tiiä onks noi joka koodissa samat mut ainaki mulla toimii noin :D oisko tää mieletön malli nimeltään tai en muista.

    Venla: hihi pietin läski kissa :-)

    Laura: kiitos! :)

    ReplyDelete
  5. lovely pictures! :)

    ReplyDelete
  6. tosi ihania kuvia!:))
    http://sweet-choise.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. aww toi kissantassu kuva !:-)

    ReplyDelete
  8. melina: thanks a lot! :)

    TIIA: kiitti :--)

    irae: haha, aika söpö :--)

    ReplyDelete