1/30/2012

helsinki trip

IMG_1885
IMG_1883
IMG_1865
IMG_1908
IMG_1910
IMG_1872
jnh670
t-paita Weekday 18 €
mekko Vila 39,95 €

IMG_1942
Gina Tricot 4,95€

IMG_1947
sininen toppi 8,95 €
musta urheilutoppi 8,95 €
bandeau yläosa 11,65 €, kaikki H&M:ltä

Onnistunut reissu kaikinpuolin, lukuunottamatta tietenkään vr:ää jonka voisin mieluusti kirota taas alimpaan helvettiin... Kevyet myöhästelyt mut eihän siinä.

Me käytiin lauantaina pyörii keskustassa ja mä löysin tanssikenkien sijaan mm. mekon jatkoille! Tossa on kans mun tänään ostama koru ja viimein tulleen H&M-tilauksen sisältö.

Mulla on aivan hirveesti kaikkee tekemistä ja tuntuu vähän siltä et 24 tuntia päivässä ei kertakaikkiaan meinaa riittää. Koeviikko, wanhojenjärjestelyt ja oman tanssin teko plus kaikki ylimääränen säätö jota tulee joka tuutista - huh, ryydyttää. Ja mä kun satun vielä kuulumaan niihin, joista tulee laiskoja ja saamattomia just sillon kun pitäis olla supertehokas. No mut joo, jos postaustahti sattumalta harvenee tässä kahen viikon aikana, sille on ainakin hyvä syy :-D

8 comments:

  1. tosi kiva blogi :-)
    hei mikä täää ulkoasun malli on?
    tosi hieno ja ite haluaisin samanlaisen :-D

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia ja ihana helsinki!

    ReplyDelete
  3. Söpö toi weekdayn paita! =) Pitäsköhä käyä kattomas jos noita ois viel jäljellä...

    ReplyDelete
  4. Anonymous31/1/12

    heeei onks h&mlle tullu paljon bikineitä?=)

    ReplyDelete
  5. emilia: kiitti! :-) en mä tiiä, vissiin mieletön malli :D oon muokannu koodia niin paljon et tää kyl tuskin enää muistuttaa paljoo sitä alkuperästä.

    Jenni: ihana helsinki hyvinkin :) kiitos!

    karoliina: niin on!! käyhän kattoo, kaipa niitä vielä löytyy :-)

    ano: no kuvastossa, mistä mä noi tilasin, ainakin oli jonkin verran ja ihan kivoja :) en tiiä millon ne tulee myymälöihin vai onks tullu jo :D

    ReplyDelete
  6. Fotos preciosas!!
    Inspiracionales!

    http://galahoogstraten.blogspot.com

    Gala

    ReplyDelete
  7. Gala Hoogstraten: gracias! :) (.....my spanish skills :--D)

    ReplyDelete
  8. oot hurjan söpö:)

    ReplyDelete