1/23/2012

IMG_6169
IMG_6263
IMG_6166
IMG_6119
IMG_6240

Elokuu ja ilta-aurinko. Pienesti ikävä just tota tunnelmaa, mikä noista kuvista toivottavasti välittyy paremmin ku hyvin. Buu, haluun kesän... No okei, kelvatkoon lumi, pimeys ja kuuma kaakao muumimukista vielä näin jonkun aikaa.

Eilen mä olin reipas ja poistin yhden stressinaiheen väsäämällä kesätyöhakemuksen. Vielä ei irtoo mitään niin sanotusti kunnon töitä valitettavan vielä kesällä voimassa olevan alaikäisyyden takia (...perkele), mut ei voi mitään. Toistaseks oon hakenu vaan yhteen paikkaan mut voi olla et käyn ottamassa selvää vielä toisestakin.

Myös viime torstaina mä olin erittäin reipas. Mentiin Melin ja Anniinan kans puolivitsillä (en mä niistä tiedä mut mä en ainakaan ottanut sitä alkuun yhtään tosissani :D) testaamaan tanssia. Kyllä, streetdance -tunti superprootanssijoiden keskellä ja kyllä, olin lievästi ulapalla. Mut kylläpä me vaan sanottiin, et ens viikolla nähdään. Naurattaa. Kannatti kokeilla, koska se oli kivaa ja vaikka mä en päässyt siitä sarjasta yhtään jyvälle, joku kipinä tais syttyä. Joku jee mä hallitsen mun kehon tai muuta siistiä. Haha.

25 comments:

  1. ääää nii ihania kuvia!! :o

    ReplyDelete
  2. apua näää kuvat on niin ihania ! :) pieni kesäfiilis iski ..

    ReplyDelete
  3. iik kuinka kivoja. epäreilun täydellisiä! liian hienoja :D Ja juu tunnelma tosiaan välittyy.

    http://onmyway-ilona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ihania kuvia!:-) ja kesä kelpaiis :--D

    ReplyDelete
  5. Anonymous23/1/12

    mistä hait kesätöitä? :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous23/1/12

    kuka toi kuvissa on?

    ReplyDelete
  7. voi apua nää kuvat on niin ihania! ja oot nii älyttömän kaunis vaikka näissä ei nyt sun naamaa näykkään:-D

    ReplyDelete
  8. Noi kuvat on upeita:) tuli sellanen ikävä kesää nyt mullekki ettei mitää rajaa!

    ReplyDelete
  9. AAA mikä ikävä tulee kesää! tona iltana tuli kyllä kivoja kuvii :) tulispa kesä äkkiä ja päästäis taas kuvaaaaaa!

    ReplyDelete
  10. ...ja mä menin kyllä iha tosissani sinne tanssii, ku tiiän millasta se on :D

    ReplyDelete
  11. suski: hihii kiitos :-)

    emilia: nojoo todellakin iski! :-D nyyh.

    Ilona: haha kunnia Anniinalle ku se nää nappas ;-DD

    essi: kiitoos, mäkin tykkään näistä hulluna! siis tunnelman, en itteni takia :-D kyllä kelpais joo.

    Ano: wohooo, s-marketista! täällä päin on kato niin hurja tarjonta. mut kelpaa, tuttu paikka ja porukka on kehunu! :)

    Ano: hahahha, ihan minä itse :-D omistin sillon viel blodin hampputukan.

    Emilia: voi kiitos! :--) mä just tykkään ku näissä ei näy...:D haha.

    ReplyDelete
  12. anni: ne on! no hyvä et tästä tuli jotain fiiliksiä ;-) mut kesän ikävä on ihan pohjaton :(

    anniina: nojoooo oli kyl ihan huippupuitteet kuvata tona iltana ;) kohta päästään taas!!! haha no joo kyl mä tiesin et sä ainakin olit ihan tosissas sen kans :DD

    ReplyDelete
  13. aivan ihania kuvia! nää ei kyllä yhtään helpota tätä kauheeta kesäikävää joka kasvaa vaan samaan tahtiin ku tota lunta tulee... :D

    ReplyDelete
  14. Anonymous23/1/12

    Miten hait kesätöitä? Itekki pitäs jonnekki hakea, se varmaa on joku ruokakauppa minne meen.

    ReplyDelete
  15. upeita kuvia :) noista kyllä välittyy tunnelmaa tosi hyvin !

    http://thisafter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Iina: älä muuta sano! :-D

    Ano: täytin osuuskauppa suursavon sivuilta valmiin kesätyöhakemuksen ja pistin menemään. sieltä pysty valkkaa mille toimipisteelle ensisijaisesti hakee jne :)

    saija: kiitos! hienoa et välittyy :-)

    ReplyDelete
  17. Anonymous24/1/12

    apuaa sun pitäis värjätä takas blondiks:D noi hiukset on ihanat!

    ReplyDelete
  18. ehkä ihanin postaus koskaan ♥ hihii! c:

    ReplyDelete
  19. apua voi ei mikä kesäikävä iski... mahtavii kuvii :))

    ReplyDelete
  20. oi nää kuvat on ihania. ♥ vaikka ihme kyllä mua ei tää talvi vielä suuremmin tympäse, mutta kun kattelee kesäkuvia, niin vois vaikka poruun paukahtaa, että tulis jo. :-D

    ReplyDelete
  21. Ano: ehei pitäis, mun hiukset kuoli ihan totaalisen huonoon kuntoon kesällä kun vaalensin niitä :-D eihän näissa tälläkään hetkellä kehumista oo mutjoo, mä viihdyn paremmin tummilla :) mut kiitos kuitenki, ja et tosiaan oo ainut joka kaipailee noita hiuksia mulle takas ;D

    Roosa: hihii ihana :)

    Laura: aika monelle tais! :D hah kiitos :--)

    laura: kiitti :) en mäkään siis oo mikään talvenvihaaja, kyllä tää kelpaa, mut toi kesä kelpais silti vähän paremmin :-D

    ReplyDelete
  22. Anonymous25/1/12

    aaaaaa toi on ihana toi peace koru :) mistä toi oikee on ? =)

    ReplyDelete
  23. Ano: mulla on kaks tossa, kumpi niistä? toi värikäs on kampista siit yhestä korukaupasta minkä nimee en just nyt muista ja toi toinen cyber shopista :)

    ReplyDelete
  24. Beautiful pictures! This makes me miss summer!

    ReplyDelete
  25. Ihania ihania kuvia! :-)

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    ReplyDelete