12/06/2011

suomelle

IMG_0248
IMG_0246
IMG_0223
IMG_0213
IMG_0207
IMG_0254
IMG_0327
IMG_0315
IMG_0411
IMG_0394

Jos eilinen ois meilläkin päin ollut ihanasti vapaapäivä, mulla ois ollut aika mukava viiden päivän pidennetty viikonloppu... No, ei väkisin.
Aamun kuvistunnilla me mentiin käytäville räpsimään jotain randomkuvia. Sit oli itsenäisyyspäiväjuhla ja parin ylioppilaan lakitus ja iltapäivällä yläasteen tanssiaiset, joihin me Anniinan kans päästiin ihan luvan kanssa kuokkimaan! Toimenamme oli video- ja valokuvata juhla kuvisprojektia varten. Mun (siis iskältä lainattu) kivikautinen filmarisalama tosin päätti kenkkuilla just sopivasti ja kuvasaldo jäi vähän laihaksi, mut ei se mitään!

Tänä aamuna pikainen facebookissa käyminen riitti kertomaan, että tännekin on nyt vihdoin ja viimein satanut lunta. Siis oikeesti, siistiä? Kertokaa joku vielä kerran että mitä siellä ulkona oikein satelee, niin mä käyn henkilökohtasesti ihan lumipesemässä sen naaman.
Nojoo, myönnetään, olihan se kiva saada lunta näin itsenäisyyspäiväks!

Tää ilta tulee sisältämään vähän illastamista mummin kanssa, kynttilöiden polttelua ja haudoilla piipahtamista. Ja kai mä Linnan Juhliakin voisin vilkasta. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja 94-vuotiaalle Suomelle!

ps. Apua, ootte linkitelly mulle jo aivan huikeen määrän blogeja! Mä oon vilkuillut läpi melkeen kaikki tähän mennessä tulleet ja valkoinut jo jonkun verran suosikkeja tarkempaa kahlaamista varten... :) Unohdin muuten sanoa, mihin asti tätä linkittelyaikaa on. Sovitaan, että tän viikon loppuun mennessä linkitetyt blogit pääsee vielä mukaan!

4 comments:

  1. voi mitä kuvia taas♥

    ReplyDelete
  2. Ihania kuvia! :-)

    ReplyDelete
  3. hei mistä sun mustat farkut/housut on? (:

    ReplyDelete
  4. emilia: :-----) kiitos!

    Petra: thaanks! :)

    carrie: carlingsista :)

    ReplyDelete