12/15/2011

BLOGIT!

Ekana ISO KIITOS kaikille linkkailijoille! Tarpeetonta varmaan edes mainita - valinta oli melko hankala ja näiden alla olevien löytöjen lisäks löytyi monen monta kivaa blogia, joita varmasti tuun vielä vilkuilemaan! Mut tässä tämä kärki siis, olkaa hyvät. Ja blogeihin pääsee kuvia klikkaamalla.

ihana
Nimensä mukaisesti aivan ihana blogi. Ihana, tosi aidon ja herkän olonen Milena ja ihania kuvia. Ja kivaa tekstiä. En mä tiedä, olin ihan myyty tälle heti! Tykkään :-)

syyskuu
Nää kuvat, siis apua. Rakastuin. Aivan mieletön fiilis kertakaikkiaan! Renjan blogista näkyy taiteellisuus ja persoonallisuus, kuvia ja toki myös tota taitavaa tekstiäkin myöten. Kantsii tsekata, jos tykkää taidokkaista kuvista ja hyvästä verbaliikasta!

itkisitkoonnesta
Mä löysin Marian blogin itseasiassa jo vuoden päivät sitten, ja onneks löysin, koska tää on siitä asti ollut mun ihan ehdoton lemppari! Joku tässä vaan niin iskee. Hurjan kiinnostava ja aito ihminen, ihania kuvia ja huippukivaa tekstiä. Ja elämä, joka oikeesti kiinnostaa. Tässä on sitä jotain mitä tykkään lukea postauksesta toiseen uudestaan ja uudestaan! Keep going :-)

splitsecondsss
Ellan blogista paistava persoonallisuus ja joku sellanen hauska särmä sai mut kiinnostumaan. Kuvat on siistejä ja teksti kivan rentoa höpinää. Tykkääntykkään, just jotain tällasta mä oon ettiny! Rentoa.

sfpr
Myös Lotan blogissa mä tykkään tosta rentoudesta, mikä näkyy niin tosi menevässä ja kivassa tekstissä kuin kuvissakin. Kuvista puheen ollen, ihan mahtavia kuvauspaikkoja ja -tilanteita! Inspiroivaa :-) Mun silmään pistää blogit, jotka kertoo puhtaasti elämästä ja kaikesta siististä siihen liittyvästä, ja tässä on yks!


onneaon
Roosan blogi erottuu ihan selkeesti kaikesta massasta. Jaaa miks? Tässä postaillaan vaan kaikesta ihanasta, mistä voi olla onnellinen. Siis aivan ihana ajatus, koko blogi. Mulle tulee ihan sairaan hyvä mieli joka kerta tätä selaillessa! Kaikki kuvat ja pienet söpöt ajatukset, huhheijaa ♥ Kattokaa ihmeessä jos kaipaatte piristystä tän mustan muka-joulukuun keskelle :-)

eltsyi
Ihana, hyväntuulinen blogi! Kuvia ja tekstiä, joita on mukava kattoa ja lukea. Ja sulonen symppis hymyilevä Ella (nro 2) :-)

MIIIA
Hihiiii ja sit loppuun vielä pari postausta taaksepäin mallina toimineen Miian ihana blogi! ;-) Checkcheck!

14 comments:

  1. Anonymous15/12/11

    Noista kuvista pääsee klikkaamalla vaan flickr ton kuvan sivuun:(

    ReplyDelete
  2. samaa olin sanomassa, kuin anonymi tuossa mua ennen (:

    ReplyDelete
  3. huuuups mä korjaan asian, hetkinen :D

    ReplyDelete
  4. oi vitsi oon otettu! kiitti tosipaljon :D

    ReplyDelete
  5. voi ei apua KIITOS!! mä ilahduin niin paljon hih! :----) <3

    ReplyDelete
  6. kiva ku valitsi tollasiaki blogeja, joissa oli alle 20 lukijaa :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous16/12/11

    lol.

    ReplyDelete
  8. Kivoja blogeja oot valinnu =) Muutamaa jäin seurailemaan.

    ReplyDelete
  9. ella: hihi eipä mitään :--)

    MARIA: no ei kestä, kiitti itelles ihanasta blogista! :)

    Laura: jep, uusille nouseville tähdille tilaa! :)

    Ano: lol itelles.

    karoliina: no mahtavaa jos löytyi uutta luettavaa!

    ReplyDelete
  10. voii apua kiitos!! :-)

    ReplyDelete
  11. ää, kiitos!! cc:

    ReplyDelete
  12. eell: ole hyvä vaaan :)

    Roosa: ja sä myös, ilo on ihan mun puolella! :D

    ReplyDelete
  13. Iso kiitos <3 oon otettu =)

    ReplyDelete
  14. Milena: vielä isompi kiitos ihan sulle vaan ihanasta blogilöydöstä! :)

    ReplyDelete