11/16/2011

let me just sleep for thousand years

IMG_9638
IMG_9656

Aivan järkyttävä väsy. Musta tuntuu etten tosiaan oo ainut joka kärsii jostain syysmasennuksen, koulustressin ja yleisen koomaamisen sekotuksesta... Nää keskiviikot on pahimpia, kevyet kaheksan tuntia koulua ja hemmetin vajaat jutut. Toisaalta on kyl ihan vapauttavaa olla vajaa ja nauraa ittensä kuoliaaks kaikelle päättömälle. Hihi. Onneks muillakin on vähän päässä vikaa tähän aikaan vuodesta.

Mun pitäis loihtia jostain kelpo puhe huomiselle ja samalla kirjottaa joku mielipidekirjotuskakka valmiiks. Äikkä on pienesti syvältä toisinaan... Ja puheet etenkin. Mä oon jotain niin epäluontevaa katottavaa luokan eessä sönköttäessäni, että huhheijaa.

Oon aika nokkela, pakenin kirjottamaan tätä vältelläkseni noita hiton tehtäviä. No, ei se mitään, on mulla koko yö aikaa. Haaaaaaaukotus.

12 comments:

  1. Ihaniii kuvii! :)
    Hei muuten mikä tää sun blogin malli on?:)

    ReplyDelete
  2. ooooh onpa upeita kuvia! :) huoooh lukion äikkä on ihan kauheeta, oon valmis vetämään noi kaikki vasta-argumentaatiot ja muut mielipidepyllyilyt ja kirjaesitelmät hirteen! :DDd onneks google on olemassa kirjaesitelmiä tehdessä. ;>

    ReplyDelete
  3. iiihana toi eka kuva! kummassakin kuvassa on tunnelmaa:-)

    ReplyDelete
  4. ellu: Kiitos! :) en muista yhtään mikä malli mulla tässä on, eikä sillä kyllä oo hirveesti väliäkään enää, koska oon muokannu HTML-koodia jo niin paljon.

    Iina: Kiittii :) Ihanaa, kohtalontoveri! Tää on niin syvältä, varsinkin tää meneillään oleva kurssi jonka sisällöstä mulla ei vieläkään oo oikeen tarkkaa käsitystä. Hirteen joo, sinäpä sen sanoit :-D

    Emilia: Hihii kiitos :-)

    ReplyDelete
  5. voi miten mä tykkäilen sun kangaskassista! :)

    ReplyDelete
  6. Milla: Niin tykkäilen mäkin :-)

    ReplyDelete
  7. oii toi kangaskassi tossa ekassa kuvassa on iiiiihana!♥ :D

    ReplyDelete
  8. ihanat noi kuvat ! :)

    ReplyDelete
  9. Löysin sun blogin ihan vähän aikaa sitten ja pakko sanoa, että tää on kyllä ihan hirveen sulonen :) Tosi kivoja kuvia! me likeyyyy!

    Et todellakaan oo ainut, joka kärsii syysmasennuksesta ja koulustressistä........ nimimerkillä keskityin kakkosjaksossa lähinnä vaan kouluun, jäi tyyliin kaikki muu sosiaalinen elämä aikalailla vähemmälle... :-DD

    Ja puheet on syvältä, oon niin samaa mieltä sun kanssa.

    ReplyDelete
  10. Pinja: Se on :---)

    Mette: Kiitooos :)

    Emmi: Kiitos sulle, ihan huippuu et tykkäät! :) Haha, mulla on lievästi sanottuna vähän sama ongelma :-D Tai sit en jaksa panostaa yhtään ja jätän kaiken koeviikolle... Koulu ♥

    ReplyDelete
  11. Ihanat kuvat ja tykkään tosta kassista! :>

    http://tilda-plan.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Tilda: Kiiiitos :-)

    ReplyDelete