10/20/2011

stop existing and start living

IMG_8723
IMG_8721
IMG_8749

Taas se fiilis, ettei oo mitään mullistavaa asiaa tai kuviakaan, tarvis vaan tulla postaamaan.

Kävin metsästää uutta puhelinta tänään, mut sen sijaan mukaan tarttu synttärilahjat Annalle ja Miialle. Luokkakuvat tuli postissa, sitä ollaan taas niin hehkeenä että ihan itkettää... Meijän luokka on muuttunu kauheesti viime vuodesta ja mua nauratti kaikkien naamat. Ja pullanaamakoira tuli vihdoin kotiin reissusta, oli sitä vähän ikäväkin ♥

Mua inspais kauheesti pistää tän huoneen järjestys ihan uuteen kuntoon. Onneks huomenna alkaa loma, ihanaa, ehkä mä kerkeen toteuttaa jotain... Lomasuunnitelmista sen verran, että lauantaina meillä on tarkotus juhlistaa mua, Annaa ja Miiaa pienissä merkeissä pikkuporukalla, tiistaina mä täytän vuosia ja torstaina karkaan Stokikseen.

Luin tän kerran läpi ja totesin, että missä se pää ja häntä, mut ei se mitään.

8 comments:

  1. ihania kuviaaa :)

    ReplyDelete
  2. Millä ja miten oot tehny ton bannerin? :>

    ReplyDelete
  3. ela: Kiitos :)

    hilija: Photofiltrellä, se on vaikee selittää miten tein :-D Otin siis jonkun kuvan ja lisäsin siihen tekstin ja vaihoin sen sellai negatiiviseks ja värin valkoseks jollon se ottaa sen tekstin tollein ja sit kopioin sen tekstin uudelle valkoselle sivulle. Hyvin selitetty :-D Ite kokeilemalla keksii nää parhaiten :)

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia♥,söpö haukku :-) Millä fontilla muuten krjotat teksit? Niin nättiä tekstiä :-)

    ReplyDelete
  5. tää blogi on yksinkertasesti niin söpö <3 mikä ikänen oot ? :)

    ReplyDelete
  6. Anni: Hehe, söpö on juu ;) Verdana tuo taitaa olla millä kirjotan, ei mikään ihmeellisempi.

    emilia: Eihäään ♥ oon muutaman päivän päästä 17 :-)

    ReplyDelete
  7. Ihana kuva toi mis on toi koira :)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. SSM: Kuvauksellinen tyyppi :)

    ReplyDelete