10/12/2011

pretty cold outside

IMG_8206
IMG_8173
IMG_8199

Käytiin tänään HDP:n kanssa kuvailemassa uutta promomatskua tuolla pöpelikössä. Ei mitään parasta laatua tällä kertaa, johtuen ehkä huonosta valosta ja mun vaillinaisesta kalustosta, mut saatiin jokunen ihan kelpokin kuvatus! Logistiikka toimi vallan mainiosti, mä kanssa viiden ison miehen Karran pikkuautossa... Oli vähän ahasta. Ja ulkona on muuten jo ihan tautisen kylmä, joku muukin on varmaan todennu sen? :-D Olin niin jäässä ja oon vieläkin.

Asiasta toiseen sitten, mun pakkaaminen edistyy hienosti! Tavaraa on jo nyt ihan liikaa kuten aina, mut enpä ainakaan joudu pulaan. Huomenna suuntana luokan kanssa siis Viro, tarkemmin pieni paikka nimeltä Kose. Tullaan takasin sunnuntai-iltana. BYES! :-)

4 comments:

  1. sun blogi on mun lemppari :)

    ReplyDelete
  2. Lilja: Kiitti! :-)

    Laura: Ääää ihana :) Kiitos!

    ReplyDelete
  3. nää on iha mahtavia!

    ReplyDelete