10/18/2011

pari juttuu

IMG_8709

Toppi Vero Moda 16,95 €

IMG_8712

Housut Zara 29,95 €

IMG_8720

Ripsari & valokynä laivalta, molemmat n. 10 €

Mä en tosiaan löytänyt kovinkaan paljon juttuja, mut sitäkin kivempia! Kohta on kuitenkin vuorossa vielä Tukholma, säästettäköön rahat sinne... Mutjoo, etenkin toi toppi ja sen pitsiselkä on tositosi kiva! Me likes.

Voittajafiilis, tää väsymys alkaa vissiin pikkuhiljaa helpottaa. Alkuviikon kymppiaamut on ihan kelpo keksintö, mä oisin varmaan jo ihan haamu jos oisin eilen joutunu menee kasiin kouluun. Huomenna on muuten ihan näin pitkästä aikaa vuorossa taas vähän bussissa istumista! Lähetään fyssan ja matikan ryhmän kanssa tutustumaan Lappeenrannan yliopistoon. Kelpaa kyllä, ei ainakaan ihan tavallisen tylsä päivä.

10 comments:

  1. noi kaikki ostokset on ihan sairaaan ihania !

    ReplyDelete
  2. laura: Jees, mäkin tykkään! :)

    Jessica: Nii on! Mä jostain syystä kiinnyin tuolla kaikkiin paitoihin joissa oli jotain pitsiä :-D

    ReplyDelete
  3. ihana toi toppi ! ja muutenki ihana blogi, jään kyl lukijaks :-)

    http://anniandanna-ourlives.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous19/10/11

    mil ohjelmal oot tehny sun bannerin? seon hieno

    ReplyDelete
  5. noi housut on ihanat ja oon itte kattonu samanlaissiii ! :)

    ReplyDelete
  6. mä tykkään noista zaran pöksyistä ihan hirmusesti! :) samoin sun blogista, jään ehdottomasti seuraamaan! :)

    ReplyDelete
  7. Anni: Ihanaa, kiitos :-)

    Ano: Ihan Photofiltrellä tekasin :)

    emilia: Ihan tositosi ihanat! Mä oon myös ettiny tollasii pitkään ja noi löysin ihan sattumalta NÄÄ NE ON -fiiliksillä :-D

    Milla: So do i :) voi kiitooos!!

    ReplyDelete
  8. Valokynät on kyllä ihan huippuja! :D

    ReplyDelete
  9. Johanna: Jep! :-D aamun koomanaaman pelastus.

    ReplyDelete