10/09/2011

HAASTE

1. Kiitos Emilialle haasteesta! :-)
2. Okei oon tylsä enkä jaksa haastaa ketään nyt.
3. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

09101

1. Mulla on synttärit reilun kahen viikon päästä!
2. Koeviikko väsyttää vieläkin vaikka se meni jo.
3. Mun tekis mieli lähteä maailmalle seikkailee ilman mitään suurempia suunnitelmia.
4. Mä luen aika paljon ja mulla on melkeen aina joku kirja meneillään.
5. Mä oon 170 cm pitkä ja se on liikaa mun mielestä. Tykkäisin kauheesti käyttää enemmän korkkareita mut ne tuo vaan lisää pituutta... ei kiitos.
6. Mulle on taas kerran tullu parin päivän sisään lähes sata uutta lukijaa tänne ja se on ihan hullua, mut mahtavaa! Kiitos teille :-)
7. Mulla on meneillään ikuinen vaatekriisi.
8. Mä lähden Viroon ens torstaina ja tähän sanottakoon että pakkaaminenkin aiheuttaa aina pientä kriisiä mun kohdalla.


09102

6 comments:

  1. Anonymous10/10/11

    ihana nuttura! ♥ miten teet nutturat?:)

    ReplyDelete
  2. Ano: Kiitti :) En mä oikein tiiä, mä vaan jotenkin pyöräytän ja kieputtelen ja sotken sitä niin kauan et se näyttää kivalta :-D yhen ponkkarin avulla, en yleensä käytä mitään pinnejä tai lakkaa tms.

    ReplyDelete
  3. pääsit mun top-blogit postaukseen:--)

    http://jonnalovesyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jonna: Ei oo tottaaaa :-D kiitos!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous19/12/11

    hei mä oon 177-178 cm pitkä että revi siitä ! :D ja mä vihaan tätä aina kaikkia pitempi ethän joten sä oo ees pitkä pari senttii vaa keskipituutta pitempi.. nii musta tää on ihan hirveää ku oisin ees viis senttiä lyhyempi..

    ReplyDelete
  6. Ano: haha no voi kyl olla et dramatisoin omaa pituuttani liikaa, mut mielipiteensä kullakin! eiköhän se oo loppujenlopuks ihan sama onko sitä 158 vai 178 senttiä pitkä :) pääasia et hyväksyy ite ittensä.

    ReplyDelete