9/28/2011

wednesday

IMG_7807
IMG_7830
IMG_7818
IMG_7531

Mä en ihan ymmärrä kaikkee tällä hetkellä mut ehkä mun ei tarviikaan. Elämä on aika syvältä toisinaan... Huomenna alkava koeviikko on ainakin tänään ollut kätevä tapa siirtää ajatukset ihan muualle. Vaikka en mä nyt tiiä onko tosta ruottista jäänyt mitään päähän. Konsukiepre jos ei muuta. Mut ruotsi on mun kohalla niin sanotusti ihan pehmee alotus, onneks.

Tänään tuli toi jälkimmäinen osa mun h&m-tilauksesta. Farkut on ihan menevät pienen kavennuksen jälkeen, mut toi paita ei oo niin kiva ku mä odotin.

Tässä ois vielä edessä vähän vaatekriiseilyä, meillä on huomenna ennen kokeen alkua koulukuvaus ja mulla on erittäin varma olo kuvien onnistumisesta, as always! ...not

2 comments:

  1. mä niin tykkään sun blogista :)

    ReplyDelete
  2. Laura: No voi himskatti, ihana kuulla! :---)

    ReplyDelete