9/01/2011

september

IMG_6390-tile

Mä löysin laatikkoja siivoillessani kaikkee siistiä. Vanhoja valokuvia ja kasetteja, täyteen piirreltyjä vihkoja ja mun vanhat gouachevärit, (vai maalit, mitkä lienevätkään) joilla mä innostuin maalaamaan sateenkaaria pahvinpalasille. Ja sotkin lopulta kaiken.

Mun päiviin ei pahemmin sisälly koulustressailujen ohella mitään erityisen mielenkiintosta, joten säästän teidät mieluusti kaikelta turhalta manailulta ja postaan sillon ku sisältöä löytyy. No, taidan piruuttani rikkoa tätä sääntöä heti kättelyssä, koska ei tälläkään jorinalla pahemmin perää ole :-D

Pitää vielä ilmottaa loppuun, että mä aion sivistää itseäni lauantaina menemällä teatteriin! Tässä sitä sisältöä elämään.
Or not.

3 comments:

  1. Ihania kuviaa! En tiiä mut sun kirjotustyylis on jotain ihanaa. Haha! :D

    ReplyDelete
  2. sun blogi on tällähetkellä mun lemppari blogi :) Sun kuvaustyyli on tosi kiva ja tavallaan aika samanlainen ku mulla? Mut toivoisin kumminkin et kävisit kattoo mun blogii :)

    http://laurasxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Milena: Apua, ihan mahtavaa kuulla! :D Kiitos :)

    Laura: Mitäää, siistiä! :-D Kiitos :) Käyn vilkasee!

    ReplyDelete