9/24/2011

just remember to always think twice

IMG_7685
IMG_7684
IMG_7744
IMG_7749
IMG_7771
IMG_7774
IMG_7709

Sinne livahti taas yks viikko, pitämättä sisällään mitään sen kummallisempaa. Torstaina tuli mun h&m-tilauksen eka satsi; kuvissa näkyvät ruskeet housut ja beige neule sekä musta perusneule ja fleecetakki. Noihin housuihin mä ainakin tykästyin heti!

Mä oon enemmän tai vähemmän taas yrittänyt skarpata torstaina alkavaa koeviikkoa varten, mut täytyy myöntää et oon erittäin taitava keksimään aina jotain fiksumpaa tekemistä lukemisen sijaan... Turha yrittää lupailla kellekään mitään, lukuinspis iskee takuuvarmasti vasta vikana iltana ja sillä mennään :-D

Joku varmastikin saattaa olla samaa mieltä mun kanssa, että nää postaukset on melko tavanomaista ellei jopa tylsää luokkaa. Löytyykö keltään mitään kivoja toteuttamiskelpoisia postausideoita? Mua edelleen kiinnostais hurjasti tietää mitä te haluisitte täällä nähdä :-)

14 comments:

  1. Anonymous24/9/11

    Aika siisti kitara ;) Hyvä bändi toi Hotdog Plague!

    ReplyDelete
  2. mistä noi housut? :)

    ReplyDelete
  3. ihanuus toi bammeri! miten teet noita kaikkii?

    ReplyDelete
  4. Ano: Kylläää ja kitaristikin ;-)

    Saara: Hennesiltä :)

    carrie: Kiitti! Kunhan taiteilen jotain Photofiltrellä :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous24/9/11

    Hienoja kuvia :-) kuka nää on ottanu?

    ReplyDelete
  6. Ano: Anniina otti musta ja mä ite noi muut :)

    ReplyDelete
  7. ihania kuvia! tykkään tosi paljon näistä sun postauksista, et ei ne mun mielestä tylsiä oo. :) mut jos nyt jotain postausideoita pitäs keksiä nii ois kiva ehkä nähä tyylii joku päivä kuvina -postaus, joku meikkipostaus yms. :)

    ReplyDelete
  8. Milena: Hienoo etten kyllästytä sentään ihan kaikkia :D Kiitos! Ja kiitos myös noista postausideoista, molemmat on ihan toteutettavissa :) Päivä kuvina tuskin kyl sisältää mitään ihmeellistä, mut kuitenkin :-D

    ReplyDelete
  9. Hienoja kuvia, varsinkin toi kolmas! :D

    ReplyDelete
  10. Tanja: Hahaa kiitti :)

    ReplyDelete
  11. Uskomattoman ihania kuvia! Ja muutenkin yksi lemppariblogeista: )

    ReplyDelete
  12. riinaa: Voi kamala, kiitos! :---)

    ReplyDelete
  13. ihana blogi sulla! jään seurailee :)

    ReplyDelete
  14. TIIA: aaa kiitti :) kiva et tykkäät!

    ReplyDelete