9/14/2011

do i care

IMG_6248
IMG_6337
IMG_6130

Ei mulla oikein oo näitä kuvii, tuli vaan tarve tulla kirjottaa jotain.

Mä en oo puuhannu ton kameran kanssa mitään ikuisuuksiin. Mulla kyllä riittäis ideoita, mut ei resursseja toteuttaa niitä. Mä haluisin takasin kesän ja sen tunnelman, joka kuvissa on sillon. Mä haluisin kuvata kaupunkeja, merta, ihmisiä, kissanpentuja. Kesällä.

Miksen mä inspiroidu syksystä ja sateesta? Märkää, kylmää, pimeetä, sieniä, lehtiä maassa mätänemässä. Kenkien läpi kastuneet sukat ja koiran kuranen maha.
Ei kiitos.

Mulla on joku motivaatio-ongelma vähän kaiken suhteen meneillään, ei nimittäin toi maanantaina käytiin pöyrähtänyt mummozumbakaan oikein kolahtanut. Sen tunnin hetkuttelujen ja vetkuttelujen aikana tuli korkeintaan vähän lämmin. Se niistä liikuntarajoitteisten tanssimuuveista :-D No, tästä on maksettu ja tuleepa tehtyä ees jotain!

Huomenna suunnitelmissa olis käydä heittää pieni metsälenkki Sinin ja koirien kans. Jospa mä sit saisin raahattua ton kamsun mukaan ja inspiroituisin tosta syksyn ah niin ihanasta väriloistosta... :-------)

4 comments:

  1. kivoja kuvia ja kirjotat hyvin! :) mun syksyyn kuuluu kans toi ainainen koirien peseminen.. syksy + koirat jotka on melkei kokonaan valkosia = ei hyvä!

    ReplyDelete
  2. Laura: Kiitti! :-) Hahaa, ihanaa touhua, eikö? Mun koiran kohalla tosin pääsee melko helpolla, sillä kun on musta ja lyhyt ja likaahylkivä turkki ja kaikenlisäks se rakastaa pyyhkeellä kuivaamista ylikaiken (?:-D)

    ReplyDelete
  3. voisikko valasta tietämätöntä, mistä kohtaa html-koodia tota kuvaväliä saa pienemmäksi ? oon käyny googlet js kaikki maholliset läpi ja menny sen html-koodi boksinki monesti läpi mut en vaan löydä sitä kohtaa. :o olisin kiitollinen jos osaisit/jaksaisit neuvoa mua !(:

    ReplyDelete
  4. emilia: Eti koodista tällanen kohta:

    .post-body img {
    padding: 0,5px;

    ja tuohon paddingin perään vaihat pienemmän luvun, riippuu miten kapeen välin haluut. Mulla siis on 0,5 ja se on aika nappi.
    Ja sit muista vielä tarkistaa tekstiä kirjottaessas, et niien kuvien koodien välissä ei oo tyhjää riviä!

    Toivottavasti tää autto :-D

    ReplyDelete