8/13/2011

täällä mä asun

Mä sain tossa joku aika sitten ehdotuksen huonepostauksesta, ja pienen siivoilun ja järjestelyn jälkeen mä näin mahdolliseks myös toteuttaa sen. Tässä ois sitten, olkaahan hyvät!

IMG_5607

Ovesta sisään tullessa näyttää kutakuinkin tältä.

IMG_5608

Mun kirjotuspöytä näyttää tässä harvinaisen siistiltä :-D Tohon pyöreeseen koriin on näppärä pistää piiloon kaikki turha sälä. Niin ja toi musta tossa on mun läppäri, jos sitä ei joku tunnistanut. Yleensä se majailee kaikkialla muualla paitsi tossa pöydällä :-D

IMG_5611

Ja tässä mun lemppariseinä.

IMG_5612

Mun sänky. Toi torkkupeitto on maailman ihanin, ja okei on toi nallekin, jonka mä sain Pietiltä synttärilahjaks viimevuonna.

IMG_5614

Tältä näyttää sit toiselta puolen huonetta.

IMG_5623

Kirjahylly päältä. Mun koruja, lamppu, kuvistyönä tehty hieno kenkä, lasilintu ja kori, jossa mä säilytän kaikkia latauspiuhoja ja muita johtoja.

IMG_5624

Koruja tarkemmin, hehez

IMG_5618

Tässä on hyllyn neljä ylintä lootaa. Tossa pyöreessa korissa on kaikkia käsirasvoja sun muita. Noista kaapeista ylempi sisältää vähän lisää koruja, hajuvesiä, kynsilakkoja sun muuta sellasta, ja toi alempi on mun salainen kaappi jossa on kaikki tärkeä avaimista takuukuitteihin.

IMG_5620

Ja sit nää alemmat lootat. Kirjoja näkyy olevan niinku ylempänäkin, sit lehtiä ja noi korit, joissa on lankakeriä ja jotain epämääräistä roinaa.

IMG_5625

Tää Muurame-lipasto on vähän ylimääränen, mut koska sille ei parempaa paikkaa löydy, niin se on sit mun huoneessa. No, tonne mahtuu ihan hyvin mun koulupapereita ja arkistoituja kurssimuistiinpanoja, ja tietysti vielä vähän lisää sitä turhaa sälää :-D

IMG_5626

Tältä näyttää mun kaapisto, jonka sisältöä mä en sen suuremmin ryhtynyt teille kuvailemaan. Oikeessa kaapissa on mun vaatteet, henkarihommat on vasemmassa ja keskeltä löytyy hyvin tota säilytystilaa, samaten tuolta yläkaapeista.

IMG_5633

Hihii, lamppukin piti kuvata :-D

IMG_5635

Mun seinät on tollain puoleen väliin ruskeella tapetilla tapetoidut, välissä lista ja yläpuoli on maalattu vaaleella beigellä. Mä en tiedä tykkäänkö näistä enää, haluisin yhenväriset seinät mielummin :-D

IMG_5628

Ja loppuun pitää vielä esitellä ovi, jota koristaa pari kuvaa. Kivoja sinitarralänttejäkin näyttäis löytyvän :-D

Semmonen! Kertokaahan toki, mitä tykkäätte mun luukusta :-)

EDIT // Tän piti julkaista itse itsensä tossa kahentoista paikkeilla tänään, mutta niinpä ei sit käynykään. No, onneks tulin tarkistaa asian ja julkasin tän nyt :-D 

8 comments:

  1. kivan näkönen huone :) ihana toi seinä missä on paljon noita kuvia!

    ReplyDelete
  2. Anonymous13/8/11

    hih jes teit sitten tän huonepostauksen! :--) just tosi kivat noi sun seinät ja muutenkin söpö huone (-:

    ReplyDelete
  3. you have really nice room, i loove white white designed room and photos on the wall :)

    ReplyDelete
  4. Mia: Kiitti :-)

    Ano: Hehee, kiva et tykkäät! :)

    Dianna: Thanks! :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous14/8/11

    sun huone ei oo varmaa koskaa ollu noin siisti :DDDDDDDDD

    ReplyDelete
  6. ANNIINA: mistäs sä sen tiiät ;););) kutsun sut kylään vaan sillon ku en oo jaksanu siivota :p

    ReplyDelete
  7. hello :) just found your blog, i really like it & i will follow you! if you want, you can also visit my blog :)

    ReplyDelete
  8. Steffi: Heyy :-) it's sooo nice to know that you like it! And it's cool that my blog is also read by someone coming from other countries :) I'll go and check your blog too!

    ReplyDelete