8/16/2011

syysmasentaa

Photobucket
Tuunasin mun kalenterin, eiks oo upea?

Oisko jotenkin suunniteltua, että näin koulun alkajaisiks myös toi sää päättää ottaa vähän isomman askeleen kohti syksyä? Aamulla mä vein koiraa ulos ja sain ilokseni vaan todeta, et siellä on märkää, kylmää ja pimeetä ja mä halusin vaan mennä takasin sängynpohjalle näkemään unia vaikka kesästä. Oi miksei aurinko tuu takasin?

Koulussa oli kuitenkin yllättävän kivaa! Oli mahtia tavata kaikkia luokkalaisia, joita mä en ollut nähnyt sitten suvivirren. Niin ja mainittakoon myös meijän uusi meksikonvaihtari, joka vaikuttaa näin yhenkin päivän jälkeen tosi kivalta tyypiltä! :-)
Meillä oli aamun rehtorinpuhe-ryhmänohjaajajuttujen jälkeen ihan normit lukkarin mukaiset tunnit. Mä koin tänään jopa jotain opiskelumotivaation tapaista, ja todellakin toivon ettei se olis ihan ohimenevää :-D Voi tietty olla, että tää tyhmä syysilmasto saa kaikki maailman motivaatiot katoamaan hetkessä ja kohta mä huomaan olevani taas ihan hukassa koeviikon alla... Hope so not!

9 comments:

  1. i love this! probably i'm doing something similar when school starts here :)

    ReplyDelete
  2. Well, a calender is nothing without some tuning ;-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous17/8/11

    mist ton kalenterin voi tilaa ? =)

    ReplyDelete
  4. Ano: Me saatiin noi Lukiokalenterit suoraan koulusta ekana päivänä, mut käy kattoo lukiokalenteri.net, sieltä voi mun tietääkseni tilata sen :)

    ReplyDelete
  5. hieno kalenteri, munki pitäis tuunata omani =)

    ReplyDelete
  6. sonjai: Kiitti! Siitä vaan tuunailemaan :-)

    ReplyDelete
  7. En tajua miks toi lukiokalenterin kansi on sellasenaan aina niin TYLSÄ :-D Pakkohan se on aina koristella :) Kivan näköne tuli!

    ReplyDelete
  8. Milläs systeemillä teet tollasen niinku animaation noista kuvista? (:

    ReplyDelete
  9. sara: Älä muuta sano! Paljon motivoivampaa kirjottaa tonne, kun kansi on vähän omannäkösempi :-D

    Noora: Tein Photoscapella sellasen GIF-animaation noista :)

    ReplyDelete