8/23/2011

se tunne kun aivot on täynnä snöreä

IMG_5834-tile

Mun viikonloppu oli mahtava. Rapujuhlat on kätevä perinne, tulee ainakin nähtyä huipputyyppejä, joiden näkemin yleensä rajottuukin tohon yhteen kertaan per vuosi. Ensi vuoteen siis, heh! Tuli muuten taas huomattua, että läpänheiton taso laskee sitä mukaa kun vuodet vierivät, otsikko kertonee jotain...

Sunnuntai-iltana mä olin kaikkien niiden viimeviikolta kasaantuneiden rästitehtävien takia ihan liian väsynyt postaamaan, samaten eilen. Tänään mulla ei mennyt läksyihin koko iltaa, (varokaa, en puhu enää mistään muusta... not :-D) joten aikaa jäi tulla käymään täälläkin.

Mä tein aamulla jotain järisyttävää... Tuli nimittäin ilmottauduttua Anniinan kans zumbaan! Valittiin kahesta ryhmästä aikasempi joka koostuu vähän helpommista sarjoista. Jälkikäteen huomattiin kyseisen ryhmän olevan erityisen sopiva myös liikuntarajoitteisille... No se sopii meille vallan mainiosti :-D 
Jutun pointti oli se, että nyt mulla on pitkästä aikaa joku säännöllinen harrastus sitten uinnin. Huomenna ois myös ehkä tarkotus kävästä koulun jälkeen salilla ja jatkaa sitäkin käytäntöä. Nyt loppu löhöily :-D

6 comments:

  1. oi kumpa mäki saisin aikaseksi ottaa itteeni niskasta kiinni ja ruveta taas käymään salilla ! se vaan tuntuu nii ylitsepääsemättömältä :D

    ReplyDelete
  2. emilia: Hahaa, tiedän tunteen... :-D pitää vaan päästä vauhtiin ilman repsahduksia, siitä se lähtee!

    ReplyDelete
  3. ihana kollaasi :)

    ReplyDelete
  4. Laura: Kiitostaa :-) musta tuntuu taas et näitä kollaaseja on vähän liian usein... Onko niitä, mitä te ootte mieltä? :-D

    ReplyDelete
  5. Tää kollaasi näyttää kyllä kivalta, ei musta niitä ole liikoja näkynyt :)!

    ReplyDelete
  6. Tanja: Okei no kiva kuulla! :-)

    ReplyDelete