8/15/2011

mihin katosi kesä

IMG_5726-tile

Ihan hassua. Ei tunnu yhtään siltä et huomenna sitä istua nökötetään taas koulun betoniseinien sisällä... Mä en oo yhtään valmis tähän, mä haluun vielä kuukauden lisää lomaa ja aurinkoa!

Viimepäivät vierähti kivasti, syötiin taas vähän sen verran että paasto tekis nyt ihan poikaa, kateltiin leffoja ja eilen pidettiin kiva grilli-ilta parin kaverin kera. Ainiin ja tehtiin me hitosti töitäkin, minkä takia Jurassic jäi tällä kertaa väliin, mut ei se mua oikeestaan haittaa. Mitäs muuta... Tänään mä kävin viimehetken pakko-ostoksilla ja mukaan eksyi huomisen vaatetukseks kollaasissa näkyvät paita ja musta neule, sit toi hauska kangaskassi Benettonilta sekä kaikkee tarpeellista muistaripapereista yliviivaustusseihin. Niin ja hommasin mä myös laukun, johon näyttäs kerrankin mahtuvan kaikki ilman, että vetoketju irvistelee tai saumat repeilee! Tästä tekonahkaisesta löydöstä tulee varmaan kuvia myöhemmin.

Aa, mihin tää loma oikeesti meni... Ei voi muuta sanoa, kuin että pää pystyyn ja naama hymyssä kohti iki-ihania matikantunteja, kouluruokaa ja tappavia aamuherätyksiä!

2 comments: