8/02/2011

let me hear you make decisions

IMG_5136-tilem

Sormissa mustikkaa, sylissä Vettä elefanteille ja korvissa on jo vissiin viikon päivät soinu pelkkää Rammsteinia. En mä tiiä, tällä hetkellä mä en halua kuunnella mitään muuta. En mitään. Taas tällanen kausi, kun mä kelpuutan korviini vaan parasta.



Ja tänään tyhjennellessäni vähän muistikorttia mä kyhäsin heinäkuun sekalaisia kuvia kollaasin muotoon. Nyt mun ilta mitä ilmeisimmin jatkuu Jacob Jankowskin sirkusseikkalujen ja Till Lindemannin murinan seurassa, so long!

P.S. Ne postausehdotukset sekä myös muu kommentointi on erittäin tervetulleita edelleen! Mä haluan kuulla (siis lukea) kaikkea mitä te toivotte ja ajattelette :-)

5 comments:

  1. Anonymous2/8/11

    Heei, mäki luen just nyt Vettä Elefanteille ! On muuten hyvä kirja (: Kaiken lisäks hienon kollaasin teit (:

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/8/11

    tee videopostaus? :) tai sit lempiasiat kuvapostaus? :P

    ReplyDelete
  3. Ano1: Hyvä hyvä! Mä tykkään myös :) Kiitos!

    Ano2: Hehez, videopostausta multa tuskin kuuluu piiiitkiin aikoihin :-D Ei mulla edes ole kameraa jolla kuvata videota, vanha ixuskin taisi jo sanoo ittensä irti... Mut toi lempiasioiden kuvaaminen kuulostaa aikas hyvältä :)

    ReplyDelete
  4. sulla on ihana blogi! osaat kuvaa älyttömän hyvin (:

    ReplyDelete
  5. Lotta: Ää, kiitos :-)

    ReplyDelete